اولین تریلر فیلم Furiosa; بازگشت به دنیای مرگبار Mad Max


اولین تریلر از برادران وارنر Furiosa: A Mad Max Saga را به اشتراک گذاشت که ما را به دنیای خشن پسا آخرالزمانی Mad Max می برد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون این را به ما آموخته است اولین تریلر Furiosa منتشر شد. در رویداد CCXP 2023، برادران وارنر. اولین تریلر بازی Furiosa: A Mad Max Saga را به اشتراک گذاشته است که در آن با نسخه جوان تر Furiosa آشنا می شویم. این تریلر علاوه بر صحنه‌های آشنا، سکانس‌های اکشن و رقابت ماشین‌های دیوانه‌کننده در دنیای Wasteland را نشان می‌دهد و نمایی از رویارویی بین Immortan Joe جوان و Warlord Dementos را نشان می‌دهد.

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، برادران وارنر. همچنین اولین پوستر Furiosa: A Mad Max Saga را منتشر کرد که در آن Furiosa در حال تمجید از آن دیده می شود. در زیر می توانید این پوستر زیبا را مشاهده کنید:

ستایش آنیا تیلور جوی در نقش امپراتور فوریوسا در اولین پوستر فیلم Furiosa: A Mad Max Saga

آنیا تیلور جوی در نقش امپراتور Furiosa، کریس همسورث در نقش Warlord Dementos، ناتان جونز مانند Rictus Erectus، آنگوس سمپسون در نقش مکانیک آلی، Quaden Bilesهیوم خوش شانس آلیلا براون، تام برک و دانیل وبر از جمله بازیگرانی که در فیلم Furiosa: A Mad Max Saga بازی کردند. جورج میلر او مسئولیت کارگردانی پیش درآمد مکس دیوانه و نیکو لاتوریس به نوشتن فیلمنامه کمک کرد.

داستان فیلم پس از سقوط جهان و فروپاشی اجتماعی، ماجراهای یک Furiosa جوان را دنبال می کند که از میدان سبز ربوده می شود و به دست گروه بزرگی از دوچرخه سواران یاغی به رهبری جنگ سالار Dementos می افتد. هنگامی که آنها به دنیای Wasteland می روند، با قلعه ای مواجه می شوند که توسط ایمورتان جو اداره می شود. در حالی که دو ظالم برای تسلط مبارزه می کنند، Furiosa باید بر مشکلات زیادی غلبه کند تا راه خانه خود را پیدا کند.

بخوانید  وقتی خورشید تاریک می شود؛ تصاویر خیره کننده از خورشید گرفتگی کامل در سال 2024

Furiosa: A Mad Max Saga قرار است در 4 ژوئن 1403 (24 مه 2024) اکران شود. فیلم Mad Max: Fury Road در سال 2015 اکران سینماها شد و توانست 375.2 میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد. علاوه بر این، این فیلم موفق به کسب 6 جایزه اسکار شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر