اولین تصاویر از بازی لغو شده بازی تاج و تخت، شخصیت نائومی واتس را نشان می دهد


به تازگی تصاویری از سریال لغو شده و پیش درآمد سریال Game of Thrones منتشر شده است که در آن نائومی واتس دیده می شود.

نوامبر 2018 بود HBO تصمیم گرفت اولین مورد را بسازد سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت ذره برای جسم مستقیم که فقط قطعه آزمایشی آن تولید شده است، آن را متوقف و لغو کنید. اکنون در آخرین نسخه اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از این سریال لغو شده فاش شده است. به تازگی چهار تصویر از قسمت آزمایشی یا آزمایشی اولین سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت که قرار بود ماه خونی نامیده شود و در نهایت لغو شد، فاش و منتشر شد.

در این عکس ها شاهد حضور نائومی واتس هستیم که نقش او در دسترس نیست. طبق اطلاعات فاش شده، در قسمت اول این مجموعه قرار بود شاهد عروسی خانواده استارک و کاسترلی در کسترلی راک باشیم. اس جی کلارکسون او کارگردانی قسمت آزمایشی نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones را بر عهده داشت و فیلمنامه این سریال توسط جین گلدمن نوشته شده بود و در زیر می توانید این تصاویر را ببینید:

نائومی واتس، جاش وایت هاوس، نائومی آکی و میراندا ریچاردسون، آنها از جمله بازیگران حاضر در قسمت آزمایشی این سریال بودند و به ایفای نقش پرداختند. هنوز دلایل رسمی ساخت این سریال مشخص نشده است اما گفته می شود مراحل پس از تولید این قسمت بسیار طولانی بوده و همچنین مشکلات زیادی در پشت صحنه سریال در ایرلند شمالی وجود داشته است.

سریال Blood Moon قرار بود به اسرار تاریک و وحشتناک وستروس و منشا وایت واکرها تا اسرار شرق و تاریخ استارک ها بپردازد. در حال حاضر سریال House of the Dragon اولین سریال Game of Thrones است که به مرحله تولید و پخش رسیده است و فصل اول آن در تابستان 2022 پخش شد و فصل دوم سریال House of the Dragon برای اولین بار در تابستان 2024 در HBO و Max. . علاوه بر این، ساخت سریال A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight از دنیای Game of Thrones تایید شده است.

بخوانید  چگونه Alan Wake II باعث شد من با ترس از بازی های ترسناک روبرو شوم
تحریریه مجله بازی یک گیمر