اولین تریلر Omen مناظر ترسناکی را به وجود می آورد

تریلر جدید The First Omen می گوید: «نباید بترسی»، اما فریادهایی که شنیده می شود چیز دیگری را نشان می دهد. پیش درآمد کلاسیک 1976 در کمتر از یک ماه در 5 آوریل به سینماها می آید.

ویدئویی که در زیر قابل مشاهده است، بر دو زن جوان تمرکز دارد: مارگارت (نل تایگر فری)، آمریکایی که در رم در یک پرورشگاه کار می کند، و کارلیتا (نیکول سوراس)، که ظاهرا “از جنون رنج می برد.” حداقل اینها سخنان خواهر سیلویا با بازی سونیا براگا، بازیگر فیلم عروسی شاتگان است. مارگارت سعی می کند از کارلیتا مراقبت کند، اما به نظر می رسد همه به او در مورد خطرات این کار هشدار می دهند.

این به این دلیل است که به نظر می رسد کارلیتا مادر احتمالی دیمین، دجال و موضوع The Omen باشد. پدر برنان (رالف اینسون) در تریلر The First Omen می گوید: «تو باید خیلی مراقب باشی، مارگارت». اتفاقات بدی در اطراف او رخ خواهد داد. بیایید بگوییم که این هشدار به سرعت در ویدیوی تیزر به واقعیت تبدیل می شود، که آشکارا بر مارگارت تأثیر منفی می گذارد زیرا او درباره برنامه های کلیسا برای کارلیتا بیشتر می آموزد.

اوایل امسال، تیزر The First Omen هشدار داد که اتفاق بدی در راه است. کارگردانی و نویسندگی این فیلم ترسناک بر عهده آرکاشا استیونسون است. تیم اسمیت و کیت توماس نیز در نوشتن فیلمنامه مشارکت داشتند. از دیگر بازیگران می توان به بیل نیگی و توفیق برهوم اشاره کرد.

The First Omen یکی از 16 فیلم ترسناک GameSpot است که بی صبرانه منتظر دیدن آن در سال 2024 هستیم.

بخوانید  شایعه: اتمام God of War Ragnarok به ۴۰ ساعت زمان نیاز خواهد داشت

تحریریه مجله بازی یک گیمر