اولین تریلر ددپول و ولورین رکوردها را شکست


اولین تریلر ددپول و ولورین رکورد بیشترین بازدید را در روز اول اکران خود شکستند.

صبح دوشنبه بود اولین تریلر فیلم Deadpool 3 در حاشیه مسابقات Super Bowl منتشر شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این تریلر رکورد شکنی کرده و تیم فوتبال آمریکایی Chiefs کانزاس سیتی تنها برنده آن نبود. در صبح دوشنبه. به گفته دیزنی و مارول، اولین تریلر فیلم ددپول و ولورین در 24 ساعت اول اکران بیش از 365 میلیون بار در پلتفرم های مختلف مانند یوتیوب، اینستاگرام، ایکس و غیره دیده شد. و رکورد پربازدیدترین تریلر در روز اول انتشار را شکست. .

در واقع، از مجموع 365 میلیون بازدید، اولین تریلر Deadpool و Wolverine تقریباً 123 میلیون بار در طول Super Bowl و در تلویزیون مشاهده شد. این رکورد قبلاً در اختیار اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home با بیش از 355 میلیون بازدید تا آگوست 2021 بود. اولین تریلر رکوردشکنی فیلم Deadpool و Wolverine خبر خوبی برای کوین فایج و مارول استودیوز است و می‌توان انتظار داشت. این فیلم یکی از موفق ترین آثار تابستان 2024 خواهد بود.

رایان رینولدز در نقش ددپول در حال گفتگو با هیو جکمن در نقش ولورین در پشت صحنه ددپول 3

Deadpool and Wolverine اولین فیلم در دنیای سینمایی مارول خواهد بود که برای بزرگسالان رتبه بندی می شود. شان لویکارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project کارگردانی فیلم Deadpool 3 را بر عهده دارد. رت ریس و پل ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، مسئولیت این فیلم را بر عهده داشتند. فیلمنامه نوشتن فیلمنامه Deadpool و Wolverine با Zeb Wells، Reynolds و Levy.

بخوانید  رویارویی با محفل جغدها در تریلر روز عرضه بازی Gotham Knights

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان با نام مستعار ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلایل، استفان کاپیچیچ در نقش کولوسوس، برایانا هیلدبراند در نقش Negasonic Teenage Warhead، کوتسونا شیوری در نقش یوکیو، راب دلانی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (توپیندر) لزلی اوگامز در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، آرون استنفورد در نقش جان آلاردایس با نام مستعار پیرو، کورین در نقش کاساندرا نوا و متیو مکفادین در نقش عامل پارادوکس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ددپول حضور داشتند و ولورین نیز به ایفای نقش پرداختند.

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ 26 جولای 2024 برنامه ریزی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر