امکان وجود چندین نوع ولورین در Deadpool 3


هیو جکمن، بازیگر نقش لوگان، اخیراً در مصاحبه ای جدید به این موضوع اشاره کرده است که ولورین در Deadpool 3 حضور خواهد داشت.

مقاله مرتبط:

AT فیلم Deadpool 3 شاهد رویارویی بین رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول، و هیو جکمن، بازیگر نقش ولورین، و اکنون در جدیدترین بازی خواهد بود. اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است اطلاعات جدیدی از قسمت سوم فیلم Deadpool فاش شده باشد. هیو جکمن اخیراً مصاحبه ای با Le Parisien انجام داده است که در آن احتمالاً به وجود متغیرهای شخصیت ولورین در Deadpool 3 اشاره کرده است. جکمن در این مصاحبه گفت:

بله، و حتی یک نقش دوگانه وجود خواهد داشت. ما [جکمن و رینولدز] ما بیش از بیست سال است که با هم دوست هستیم و اوقات خوبی را با هم سپری کرده ایم. ما تابستان امسال این فیلم را فیلمبرداری خواهیم کرد.”

فیلم لوگان

طرفداران بر این باورند که جکمن به طور ناخواسته حضور جهش یافته های ولورین را در ددپول 3 فاش کرد، که با توجه به داستان چندجهانی دنیای سینمایی مارول، نمی تواند خیلی عجیب باشد. با این حال، مارول استودیو هنوز به طور رسمی جزئیات داستان و اتفاقات فیلم را فاش نکرده است و این موضوع ممکن است استودیو را عصبانی کند تا اطلاعاتی درباره فیلم از قبل افشا کند.

هیو جکمن قبلاً در 8 قسمت از سری فیلم های X-Men بازی کرده است، اما او هرگز لباس زرد و سیاه معروف ولورین را نپوشیده است و اکنون به احتمال پوشیدن آن لباس در Deadpool 3 اشاره کرده است. در همه موارد، باید منتظر باشیم. اطلاعات رسمی بیشتر در مورد این فیلم در آینده. چندی پیش مشخص شد که اما کورین بازیگر سریال The Crown برای ایفای نقشی محوری و شرور به فیلم Deadpool 3 اضافه شده است.

بخوانید  جزئیات به‌روزرسانی Elden Ring & Cyberpunk 2077 Ray Tracing | اخبار گیم اسپات

شان لویکارگردان فیلم Free Guy and The Adam Project کارگردانی Deadpool 3 را بر عهده دارد، البته هنوز نام فیلم مشخص نیست و گفته می شود احتمالا نام ولورین در نام فیلم ذکر خواهد شد. وندی مولینوکس و لیزی مولینوکس لافلین آنها با نام مستعار خواهران مولینوکس که بیشتر به خاطر نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob’s Burgers شناخته می شوند، مسئولیت نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Deadpool را بر عهده داشتند.

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ 8 نوامبر 2024 (18 نوامبر 1403) اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر