امکان رونمایی از GTA 6 در سال 2023 و انتشار در سال 2024 وجود دارد

نکته جالب دیگر این است که Tez2 اعلام کرده است که مدیریت Rockstar برای انتشار بازی در زمان ذکر شده بسیار ارزش قائل است و نمی‌خواهد انتشار بازی بیش از این به تاخیر بیفتد. حتی قسمت هایی از بازی حذف می شوند تا در آن زمان منتشر شود. قسمت های حذف شده در آینده به صورت DLC در دسترس خواهند بود.

سال گذشته راک استار رسما تایید کرد که کار بر روی نسخه جدید GTA آغاز شده است و مدتی پس از آن ما یک لو رفتن بزرگ از بازی دریافت کردیم که با ویدیوهای زیادی همراه بود. با این حال، پس از آن تاریخ، جزئیات کمی در مورد روند توسعه GTA جدید ارائه شد و چندی پیش Fifty Cent، خواننده مشهور رپ آمریکایی، مقاله ای با لوگوی Vice City منتشر کرد که بسیاری از آن ها مربوط به GTA جدید بود.

یکی از منابع معتبر Rockstar اعلام کرده است که GTA 6 به احتمال زیاد امسال معرفی و در سال 2024 منتشر خواهد شد.

در لو رفتن بازی متوجه شدیم که GTA 6 احتمالاً در نسخه مدرن Vice City اتفاق می افتد و دارای دو شخصیت اصلی است که یکی از آنها یک زن است. همچنین در خبری دیگر اعلام شد که Rockstar برای تمرکز بر روی توسعه GTA 6، کار روی پروژه های دیگر مانند ریمستر Red Dead را متوقف کرده است.

اما امروز، در اخبار بزرگتر، Tez2، یک اینسایدر معروف که قبلاً اخبار موثق زیادی از بازی Rockstar را فاش کرده است، با انتشار پستی در انجمن های بازی اعلام کرد که GTA 6 قطعا در سال 2023 رونمایی خواهد شد و برای پایان سال 2024 برنامه ریزی شده است. با این حال، انتشار بازی ممکن است تا اوایل سال 2025 به تعویق بیفتد.

بخوانید  تریلر بازی Street Fighter 6 Ed
تحریریه مجله بازی یک گیمر