اضافه شدن سه بازی جدید به سرویس نینتندو سوییچ آنلاین برای ماه جولای 2022


سه بازی کلاسیک از فهرست بازی‌های دو کنسول محبوب NES و سوپر نینتندو از امروز در دسترس کاربران سرویس اشتراکی آنلاین نینتندو سوییچ قرار می‌گیرند.

با نزدیک شدن به‌روزهای پایانی ماه ژوئیه، نینتندو سرانجام فهرست سه بازی جدید سرویس آنلاین اشتراکی کنسول سوییچ را که از امروز در دسترس مشترکان این سرویس ارائه می‌شود اعلام کرد.

اولین بازی جدید این سرویس، یکی از آثار معمایی و پازل کنسول نینتندو خواهد بود. در Kirby’s Avalanche که برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۵ با نام Super Puyo Puyo در ژاپن برای کنسول سوپر فمیکام عرضه شد، بازیکنان در نقش کربی و با همراهی دیگر ساکنین دنیای دریم‌لند، در مسابقات Avalanche Competition شرکت می‌کنند. همچنین این بازی در بازارهای اروپایی با نام Kirby’s Ghost Trap شناخته می‌شود.

به‌دلیل عرضه نشدن بازی Kirby’s Avalanche در ژاپن، طی این آپدیت جدید کاربران سرویس نینتندو سوییچ آنلاین در منطق ژاپن بازی Kirby’s Super Star Stacker را دریافت خواهند کرد. این بازی که در سال ۱۹۹۸ برای کنسول سوپر نینتندو عرضه شده است، نسخه بازی‌سازی شده ۱۶ بیتی و بهبودیافته بازی پازل Kirby’s Star Stacker که برای اولین‌بار روی نسل اول کنسول دستی نینتندو گیم‌بوی منتشر شد محسوب می‌شود.

بازی مبارزه‌ای Fighter’s History که به بازی محبوب استریت فایتر ۲ ساخته شرکت کپکام نیز شباهت‌های زیادی دارد، دومین بازی جدید این سرویس خواهد بود. یکی از نکات جالب این بازی که در سال ۱۹۹۴ عرضه شده این‌است که کپکام به‌دلیل شباهت زیاد گیم‌پلی و شخصیت‌‌های این بازی به سری استریت فایتر، پس از انتشار بازی از سازندگان آن در استودیوی Data East شکایت کرد.

بخوانید  پیش درآمد Game Of Thrones A Knight Of The Seven Kingdoms: The Hedge Knight به شبکه HBO می آید

البته نتیجه این دادگاه درنهایت به‌نفع شرکت دیتا ایست به‌پایان رسید، زیرا رای دادگاه این بود که با وجود شباهت‌های غیرقابل انکار این دو بازی، با توجه‌‌به محدودیت‌های فنی کنسول‌های آن‌زمان سازندگان بازی راه دیگری به جز انتخاب این سبک گرافیکی و گیم‌پلی برای ساخت یک بازی مبارزه‌ای دو بعدی نداشتند. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی‌های کلاسیک را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی اکشن ژاپنی Daiva Story 6: Imperial of Nirsartia نیز سومین بازی جدید سرویس سوییچ آنلاین برای ماه ژوئیه ۲۰۲۲ به‌حساب می‌آید. این بازی استراتژی، ششمین بازی از سری هفت‌گانه‌ی Daiva Story شناخته می‌شود. هر کدام از این بازی‌ها، بخش متفاوتی از داستان یک جنگ گسترده کهکشانی را با یک قهرمان جدید روایت می‌کند. Imperial of Nirsartia همچنین تنها بازی از این سری است که برای کنسول سوپر فمیکام عرضه شده است و تاکنون در دسترس بازیکنان دیگر مناطق به‌جز ژاپن قرار نگرفته است.

طبق تایید نینتندو، کاربران سرویس نینتندو سوییچ آنلاین در مناطقی غیر از ژاپن می‌توانند برای تجربه‌ی بازی Kirby’s Super Star Stacker، اپلیکیشن Super Famicom را از فروشگاه دیجیتال نینتندو eShop در منطقه‌ی ژاپن را دانلود کنند.

سرویس اشتراکی Nintendo Switch Online به بازیکنان کنسول سوییچ اجازه می‌دهد تا به امکاناتی مانند بازی آنلاین، ذخیره‌سازی ابری و کاتالوگی از بازی‌های کنسول‌های NES و SNES دسترسی داشته باشند. همچنین بازیکنان با انجام دادن مراحل و چالش‌های خاصی مانند کامل کردن دیگر بازی‌های قدیمی و جدید، امتیازهای Platinum نینتندو را دریافت کنند. این امتیازها برای خریداری بازی‌های دیجیتالی و خرید از فروشگاه محصولات فیزیکی نینتندو قابل استفاده است.

بخوانید  Destiny 2 سرانجام آیتم های کلاس عجیب و غریب را در فرم نهایی، اما با برخی پیچش های جالب اضافه کرد.

بازیکنان می‌توانند با پرداخت ۳.۹۹، ۷.۹۹ و ۱۹.۹۹ به ترتیب به اشتراک یک ماهه، سه‌ماهه و سالیانه‌ای این سرویس دربیایند.

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر