آهنگساز زلدا و ماریو در کانون توجه قرار خواهد گرفت


دارد بیست و هفتمین جایزه تاس کوجی کوندو آهنگساز نینتندو به تالار مشاهیر آکادمی علوم و هنرهای تعاملی (AIAS) معرفی خواهد شد.

این موضوع اخیرا در بیست و هفتمین دوره جوایز نام دایس اعلام شد. کوجی کوندوآهنگساز و کارگردان Sound of Nintendo به تالار مشاهیر آکادمی علوم و هنرهای تعاملی (AIAS) معرفی خواهد شد. کوندو در آوریل 1984 به نینتندو پیوست و روی فرنچایزهایی مانند Super Mario، Legend of Zelda و Star Fox کار کرد. او مسئول طراحی صدا، موسیقی و جلوه های صوتی نسخه های NES Super Mario Bros است. و افسانه زلدا.

از آن زمان، Kondo در ساخت بازی‌های افسانه‌ای بسیاری از جمله The Legend of Zelda: Ocarina of Time، Super Mario Sunshine، New Super Mario Bros، Super Mario Galaxy، The Legend of Zelda: Skyward Sword، Super Mario Bros شرکت کرده است. Wonder و Super Mario 3D World درگیر بودند. کوندو اکنون رئیس برنامه‌ریزی و توسعه سرگرمی در نینتندو و اولین تولیدکننده موسیقی است که به AIAS می‌پیوندد.

اولین نفری که به تالار مشاهیر این آکادمی اضافه شد، شیگرو میاموتو از نینتندو در سال 1998 بود تیم شیفر از Double Fine Studio آخرین فردی است که به این انجمن اضافه شده است. کوندو در مراسم جوایز دایس در 15 فوریه در لاس وگاس مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

لوگوی جوایز تاس

او در مورد این افتخار گفت: «از اینکه توسط دایس برای این جایزه مهم انتخاب شدم، بسیار سپاسگزارم. افتخار بزرگی است که در این راه شناخته شدم و به آن افتخار می کنم. با تشکر از بسیاری از افرادی که به من کمک کردند و حمایت مشتریان و طرفدارانمان، من خوش شانس بودم که قرن ها در توسعه موسیقی بازی مشارکت داشتم. از همه کسانی که به من کمک کردند و حمایت کردند تشکر می کنم. من به کار بر روی جنبه های صوتی و موسیقی توسعه ادامه خواهم داد تا امیدوارم در سال های آینده تجربه بازی را برای همه لذت بخش تر کنم. »

بخوانید  معامله سایبر دوشنبه: Xbox Series S و گیفت کارت 40 دلاری آمازون به قیمت 240 دلار

اخیراً AIAS نامزدهای جوایز دایس را اعلام کرد، در مجموع 56 بازی در 23 رشته نامزد شدند. Spider-Man 2 با 9 نامزدی از آثاری مانند Ellen Wick 2 با 8 نامزدی، Balder's Gate 3 با 7 نامزدی و Cocoon با 6 نامزدی پیشتاز است و پیشتاز نامزدی در رده های مختلف جوایز دایس امسال است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر