اپل سیاست‌های اصلی را تغییر می‌دهد، iOS را به بازی‌های Xbox Cloud و موارد دیگر باز می‌کند



در یک تغییر سیاست بزرگ، اپل اعلام کرد که اپ استور خود را به روی سرویس های پخش بازی باز می کند. این نشان دهنده یک پیروزی بزرگ برای شرکت هایی مانند مایکروسافت و انویدیا است که هر دو خدمات استریم بازی را ارائه می دهند که قبلاً فقط در آیفون ها از طریق مرورگر قابل دسترسی بود و همچنین برای مصرف کنندگانی که از نظر تئوری می توانند به برنامه هایی مانند Xbox Cloud Streaming از طریق یک مرورگر دسترسی داشته باشند. برنامه تعیین شده

اپل این اطلاعیه را در یک به اشتراک گذاشت پست وبلاگ توسعه دهنده، نوشت: “توسعه دهندگان اکنون می توانند یک برنامه واحد را با قابلیت پخش جریانی همه بازی های ارائه شده در کاتالوگ خود ارسال کنند.” به گفته این شرکت، این تغییر بلافاصله اعمال می شود و در سطح جهانی اجرا می شود. با این حال، طراحی و ارسال یک برنامه به فروشگاه هنوز به عهده شرکت‌های جداگانه است، به این معنی که ممکن است مدتی طول بکشد تا مشتریان از طریق اپ استور به کاتالوگ بازی‌های خود دسترسی داشته باشند.

این شرکت توضیح داد که این تغییرات “بازتاب بازخورد جامعه توسعه دهندگان اپل است و با ماموریت اپ استور برای ارائه مکانی قابل اعتماد برای کاربران برای یافتن برنامه های مورد علاقه خود مطابقت دارد.” او سپس اضافه کرد که این به برنامه‌هایی بستگی دارد که این محتوا را میزبانی می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که «تمام نرم‌افزارهای موجود در برنامه آنها استانداردهای بالای اپل را برای تجربه و امنیت کاربر رعایت می‌کنند». GameSpot با یکی از نمایندگان مایکروسافت در مورد این شرکت که احتمالاً یک برنامه Xbox را برای فروشگاه App اپل توسعه می دهد تماس گرفته است و منتظر نظر است.

بخوانید  Avatar: The Last Airbender Review – بازیابی تعادل

مطابق با لبه، به نظر می رسید اپل در سال 2020 فضایی را برای خدمات بازی های ابری در نظر گرفته است، اما بعداً مشخص شد که هر سرویس باید هر بازی را به عنوان یک برنامه مستقل ارسال کند. با این حال، با اعلام امروز، همه بازی‌ها را می‌توان تحت یک برنامه واحد میزبانی کرد، مشروط بر اینکه میزبان «رده سنی بالاترین محتوای دارای رتبه سنی موجود در برنامه را حفظ کند».

این تنها اعلان بزرگ امروز اپل نیست. این شرکت همچنین تغییرات آتی را در iOS، Safari و App Store فاش کرد که به کاربران اجازه می‌دهد مرورگرهای مختلف را نصب کنند و به فروشگاه‌های برنامه جایگزین دسترسی داشته باشند. این تغییرات برای انطباق با برنامه بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا ایجاد شده است و در حال حاضر منحصر به کاربران اتحادیه اروپا است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر