آموزش قدم به قدم ثبت نام در بازی پابجی موبایل- ایران موجو | 1gamer

البته اگر می‌خواهید در مصرف منبع گوشی یا تبلت، زیاده‌روی نشود و در زمان بازی کردن با مشکلاتی مثل افت فریم یا داغ شدن بیش از حد گوشی دست و پنجه نرم نکنید، باید Pubg Lite را دانلود کنید. شاید قبل از عرضه بازی PlayerUnknown’s Battleground یا همان PUBG در واپسین روزهای سال ۲۰۱۷، کمتر کسی فکر می‌کرد که سبک بتل رویال بتواند تا این حد بزرگ شده و به چشم یک پدیده جهانی به آن نگاه شود. پابجی در اوایل سال ۲۰۱۸ برای گوشی‌های اندرویدی نیز منتشر شد و این پدیده جهانی، پای خود را به گوشی‌هایی که روزانه با آن‌ها کار می‌کنیم و یک وسیله مناسب برای بازی به شمار می روند باز کرد. پابجی موبایل یا PUBG Mobile که نام نسخه موبایلی این بتل رویال محبوب است، سال‌هاست که در اوج محبوبیت به سر می‌برد و جزو تاثیرگذارترین و بهترین‌ بازی‌های تاریخ اندروید به حساب می‌آید.

  • به عنوان مثال اگر بخواهید از M79 استفاده کنید باید دستتان را کمی بالا بکشید تا نارنج به مسیر درست هدایت شده و به هدفی که میخواهید برخورد کند، بعد از چندبار امتحان کردن نارنجک اندازهای مختلف به مهارت کافی خواهید رسید و جای نگرانی وجود ندارد.
  • پناه‌گرفتن در پشت‌دیوار ویا بالا رفتن از درختان شما را بهتر مخفی می‌کند تا این‌که در میان چمن‌ها قرار بگیرید.
  • اگر مشکل داغ شدن گوشی شما در زمان اجرای PUBG جدی است، بهتر است نسخه لایت را دریافت کنید.
  • به عنوان مثال، تعداد بازیکنانی که مبارزه می‌کنند در هر زمین ۴۰ نفر است و مساحت محیط نیز کمترست.
  • استودیوی Krafton که توسعه‌ی نسخه‌های مختلف بازی پابجی موبایل را برعهده دارد، در این نسخه از بازی به طور ویژه روی امنیت کاربران، مقدار خشونت بازی و به طور کلی تمامی موارد ذکر شده توسط دولت هند، تمرکز کردند و در نهایت بازی Battlegrounds Mobile India را به وجود آوردند.
  • برای مقابله با این شرایط، راهی جز استفاد حداکثری از موقعیت امن و خروج سریع از منطقه خطر ندارید.
بخوانید  خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی موبایل cp call of duty تاپ جم شاپ | 1gamer

این تنظیمات برای هدف‌هاییست که نه زیاد دورند و نه زیاد نزدیک. بنابراین وارد تمرین شوید تا بهترین حساسیت برای پابجی موبایل را برای اهداف میان‌برد پیدا کنید. حین اینکه بر روی شلیک سر هدف تمرکز دارید، باید بهترین میزان حساسیت را پیدا کنید. برای تنظیمات حساسیت پابجی موبایل در این بخش، تمرکز شما باید بر روی دقت و ردیابی حرکت باشد. وارد بخش تمرین شوید بدون شلیک کردن و بین دو هدف جابجا شوید، تا بهترین میزان حساسیت را پیدا کنید. فرقی نمی‌کند که دستگاه شما چیست و یا اینکه چه مدتیست پابجی بازی می‌کنید، این حالت به روان بودن بازی کمک می‌کند و باعث می‌شود که نرخ فریم نیز بیشتر شود.

بهترین تنظیمات basic پابجی به چه صورت است؟

برای دانلود کردن بازی پابجی موبایل می‌توانید از Play store بازی را دانلود کنید و یا می‌توانید از طریق Chrome این کار را انجام دهید و سایت ایموجو را جستجو کنید و بعد از باز شدن سایت، پابجی موبایل را جستجو کنید. ما میتوانیم به شما اطمینان دهیم که سایت zeox بهترین سایت خرید یوسی است. شما دوستداران این بازی هیجان انگیز میتوانید با قیمت بسیار عالی و در کمترین زمان ممکن،خرید خود را تحویل بگیرید و از آن لذت ببرید. تمام سفارشات شما در سریع ترین زمان ممکن بدست شما میرسد همچنین سایت zeox دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و به لطف پشتیبانی قوی به تمام مشکلات و سوالات شما همراهان عزیز در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد. این بازی توانسته است به کمک گیم پلی جذاب و اعتیاد آورش بیش از ۴۰۰ میلیون بازیکن در سطح جهان را جذب خود کند.

بخوانید  دانلود بازی کالاف دیوتی برای کامپیوتر نیم بهاء تمام بازی ها | 1gamer

رقبای پابجی موبایل چه بازی‌هایی هستند؟

و در آخر اگر به دنبال یک بازی با اکشن بیشتر و مهیج‌تر هستید، حتما سراغ بازی کالاف دیوتی بروید. این بازی با گرافیک بالا سعی در ساخت صحنه‌های جنگی دارد که به واقعیت نزدیک باشد و شما را در استرس مربوط به جنگ قرار دهد. در بازی کالاف نیز شما باید برای خرید تجهیزات و آپدیت‌ها از پول بازی استفاده کنید. شما با اقدام برای خرید سی پی کالاف دیوتی می‌توانید تمامی خریدهای درون برنامه‌ای را انجام دهید و قدم‌های سریع و مثبت را برای رسیدن به پیروزی بردارید. البته احتمالا کاراکتر شما و سلاح‌هایتان، ظاهری معمولی داشته باشد و در لابی بازی خیلی به چشم نیایید.

اخبار و مقالات / نرم افزار و بازی

یک روش ساده این است که در اواخر مسیر فرود بیایید، البته نه در جایی که احتمال می‌دهد بقیه مجله خبری یک گیمرکنان نیز در آنجا زیاد باشند. بسیاری از بخش‌های بازی مثل کلن‌ها، دوستان، صندوق نامه، امنیت کلی بازی، سیستم جلوگیری از تقلب و … به شما این تضمین را می دهیم که از شماره تماس شما به هیچ عنوان استفاده تبلیغاتی نشود – شماره موبایل شما برای اطلاع رسانی شما از پاسخ به نظرتان دریافت می گردد.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر