خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی موبایل cp call of duty تاپ جم شاپ | 1gamer

هم اکنون مفتخریم با ارائه بهترین قیمت و تحویل سریع سفارش CP ، امر خرید را برای شما مشتریان گرامی تسهیل کنیم. تیم فارس گیمر ( فورتنایت فا سابق ) از اوایل ماه مهر سال ۱۳۹۷ شروع به کار کرد و اولین فروشگاه در ایران بود که فقط محصولات بازی پر طرف دار فورتنایت را عرضه میکرد. بعد از گذشت 3 سال با توجه به نیاز جامعه گیمری ایران و موجود نبودن یک وب سایت تخصصی بالاخره فورتنایت فا تصمیم بر ایجاد یک مرجع تخصصی برای تمامی گیمر های ایران کرد، تا بتواند علاوه بر به ارمقان آوردن یک فروشگاه تخصصی در حوزه گیم تمامی نیاز های یک گیمر را برطرف سازد.

  • برای شرکت کنندگان در رقابت‌های بتل‌رویال که همه‌ی ماموریت‌های در نظر گرفته شده را انجام دهند، به عنوان پاداش سی پی رایگان در نظر گرفته شده است.
  • چگونه تمام اسکین های کالاف دیوتی موبایل را ببینیم؟ Gunsmith به شما اجازه می‌دهد که بتوانید سلاح‌های‌تان را شخصی‌سازی کنید و از اتچمنت‌ها و اسکین‌های مختلف بهره ببرید.
  • هنگاهی که برای اولین بار call of duty mobile را روی گوشی خود نصب کنید، با سه مورد برای ادامه بازی مواجه می‌شوید.

در این حالت اگر شخصی به هر عنوان دسترسی خود را از دست بدهد یا بازی را پاک کند، دیگر به هیچ طریقی قادر به بازگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل خود نخواهد بود. بسیاری از افرادی که بازی کالاف دیوتی را بر روی موبایل هوشمند خود نصب کرده‌اند، گیمرهای مبتدی هستند و فقط برای سرگرم شدن nv اوقات فراغت خود این بازی را انجام می‌دهند. اما در این میان بسیاری از گیمرها وجود دارند که در این بازی بسیاری حرفه‌ای هستند و می‌خواهند همیشه جز برترین بازیکنان باشند تا احساس رضایت کنند. این دسته از گیمرها بیشتر از سایر گیمرها به سی پی کالاف دیوتی نیاز دارند. این نسخه نیز با ماموریت‌ها و حملاتی آغاز شده و چالش‌های زیادی برای کاربران ایجاد می‌کند. از ویژگی‌هایی که در این نسخه قابل مشاهده است، حضور بازیکن در نقشه‌های معروف کالاف دیوتی مانند بخش زامبی‌ها می‌باشد.

بخوانید  آموزش خیاطی همیارمد فیلم آموزش فارسی خیاطی با سپیده معدنی

حالت Deathmatch و PvP

با این حال این حالت‌ها ثابت نیستند و پس از مدتی از دسترس خارج می‌شوند. هیجان انگیزترین بخش جدید این سیزن مربوط به اضافه شدن سوپراستارهای فوتبال است که به مناسبت جام جهانی امسال، به بازی آمده‌اند. همراه با بروزرسانی سیزن جدید، لوگوی مخصوص این رویداد هم به بازی اضافه شده. نقشه جدید فصل ۱۰ کالاف دیوتی موبایل Crossroads نام دارد که قبلاً آن را در بلک آپس کلد وار دیده بودیم.

ترفند های کالاف دیوتی موبایل بتل رویال

برای دسترسی به دیگر کلاس‌ها، باید مراحل بیشتری بازی کرده یا از پرداخت درون‌برنامه‌ای استفاده کنید. اگر از وی‌پی‌ان استفاده کنید، بازی حساب شما را بن می‌کند چون به تغییر IP حساس است. یا اگر بازیکنان دیگر به شما در استفاده از تقلب مشکوک شوند و حساب شما را ریپورت کنند بن می‌شوید. سازندگان بازی شگفت‌انگیزی مانند COD موبایل، فکر همه جا را کرده و بازیکنان را دست‌پر به میدان جنگ می‌فرستند. در این بازی امکانات دفاعی و هجوم متنوعی می‌بینید؛ از انواع اسلحه و نارنجک گرفته تا سپر و ضدحمله. اگر گوشی متوسطی دارید و نمی‌خواهید تمام جزئیات ظاهری را دانلود کنید، می‌توانید آن را متوقف کنید.

با مجله خبری یک گیمر کال آف دیوتی موبایل از مایکت، دیتای این بازی نیز به صورت خودکار دانلود و روی گوشی شما نصب می‌شود. به دلیل محدودیت‌های دسترسی به گوگل‌پلی، دانلود بازی کال آف دیوتی با دیتا از طریق مایکت برای کاربران موبایل‌های اندرویدی آسان‌تر است؛ همچنین ترافیک شما در دانلود هر برنامه یا بازی از مایکت به صورت نیم بها محاسبه می‌شود. از طرفی هم در هنگام ورود به بازی و دانلود پکیج‌های داخلی، هیچ خطایی وجود ندارد و بازی به شکل تست شده در اختیار شما قرار گرفته است.

بخوانید  اطلاعات داغ کالاف دیوتی وارزون موبایل؛ بزرگ‌ترین نبرد بتل رویال مجله بازار | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر