آرون تیلور جانسون به بازیگران بازسازی نوسفراتو رابرت اگرز پیوست


آرون تیلور جانسون، ستاره گلوله ترین و گودزیلا، جدیدترین نسخه اضافه شده به بازسازی نوسفراتو است.

بازسازی Nosferatu فیلم بعدی خواهد بود رابرت ایگرکارگردان آثار مطرحی چون جادوگر، فانوس دریایی و مرد شمالی که کارگردانی و نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد و هم اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونقرار است بازیگر دیگری نیز به این فیلم ترسناک اضافه شود. ددلاین گزارش داد که آرون تیلور جانسون، ستاره قطار Bullet Train به بازیگران بازسازی نوسفراتو اضافه شده است، اما هیچ اطلاعاتی در مورد نقش جانسون در فیلم ترسناک منتشر نشده است.

علاوه بر جانسون، بیل اسکاشگارد، لیلی رز دپ، نیکلاس هولت، ویلم دفو، اما کورین، رالف اینسون و سایمون مک‌بورنی دیگر بازیگرانی هستند که در نوسفراتو حضور خواهند داشت. فیلم نوسفراتو بر اساس رمان دراکولا نوشته برام استوکر در سال 1922 ساخته شد. این فیلم محصول کشور آلمان است و گفته می شود که بازسازی این فیلم ترسناک قرار است برداشتی جدید و متفاوت از این فیلم باشد اما بر اساس داستان و محتوای اصلی خواهد بود.

رابرت اگرز در پشت صحنه فیلم The Northman

پیش از این، ورنر هرتزوگ بازسازی دیگری از Nosferatu را کارگردانی کرد که در سال 1979 منتشر شد. بازسازی Nosferatu داستان مرموز دلبستگی یک خون آشام باستانی از ترانسیلوانیا به یک زن جوان تسخیر شده در آلمان قرن 19 را روایت می کند که او را همه جا تعقیب می کند و برای او چیزی غیرقابل توصیف به ارمغان می آورد. وحشت کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک را رابرت اگرز بر عهده دارد.

آرون تیلور جانسون علاوه بر Bullet Train در آثار دیگری مانند کیک آس، پسر هیچ جا، گودزیلا، انتقام‌جویان: عصر اولترون، وحشی‌ها، آنا کارنینا، حیوانات شب‌زی، دیوار و پادشاه یاغی ظاهر شده است. ، فیلم Tenet و فیلم The King’s Man را در کارنامه خود دارد. جانسون اخیرا نقش کراون شکارچی را بازی کرده و قرار است در فیلم The Fall Guy در کنار رایان گاسلینگ و امیلی بلانت بازی کند. از جانسون نیز به عنوان یکی از گزینه های احتمالی جیمز باند بعدی یاد می شود.

بخوانید  مجموعه Lego Massive Dungeons & Dragons با 2 کیت رایگان ارائه شده است
تحریریه مجله بازی یک گیمر