مجموعه Lego Massive Dungeons & Dragons با 2 کیت رایگان ارائه شده است

طرفداران Dungeons & Dragons اکنون می توانند مجموعه ساختمانی چشم نواز و پیچیده Lego D&D: Red Dragon's Tale را خریداری کنند. در حال حاضر، مجموعه 3745 قطعه ای فقط برای Lego Insiders در دسترس است، اما از آنجایی که برنامه پاداش رایگان است، واقعاً دلیلی برای عدم ثبت نام وجود ندارد. اوه، و Lego Insiders یک جایزه رایگان Mimic Chest Monster تا 7 آوریل دریافت می کند. این یک مجموعه شگفت‌انگیز برای یک مجموعه لگو است.

Dungeons & Dragons: Red Dragon's Tale 360 ​​دلار قیمت دارد و از 4 آوریل برای همه در دسترس خواهد بود. این مجموعه پیچیده D&D – در واقع با یک کتاب ماجراجویی برای اجرای کمپین‌های واقعی D&D ارائه می‌شود – منحصر به فروشگاه Lego است و احتمالاً بسیار محبوب خواهد بود. ، ممکن است نخواهید برای خرید آن خیلی صبر کنید. علاوه بر هدیه Mimic Chest، یک کیت نمایشگر Flower Trellis نیز با هزینه بیش از 150 دلار دریافت خواهید کرد – اگر این مجموعه را قبل از 14 آوریل خریداری کنید.

مجموعه 3745 قطعه ای دارای چندین مرحله مدولار است، از جمله مسافرخانه ای که قهرمانان می توانند در آن جمع شوند، سیاه چال چند اتاقی پر از تله و غارت، ویرانه های فضای باز، و یک برج سنگی بزرگ. این مجموعه همچنین به شما این امکان را می دهد که گروهی از هیولاها را برای قهرمانان سیاه چال خود بسازید، از جمله یک اژدهای قرمز غول پیکر که به راحتی نقطه برجسته کل صفحه است.

Lego Dungeons & Dragons: Tale of the Red Dragon
Lego Dungeons & Dragons: Tale of the Red Dragon

همچنین می‌توانید NPC‌های معروفی مانند The Beholder، Gelatinous Cube، Owlbear و Displacer Beast و همچنین موجودات کوچک‌تری مانند Skeleton Warriors و Myconid Mushrooms ایجاد کنید. همچنین مجسمه ای از جادوگر شیطانی وجود دارد که سیاه چال را اداره می کند.

بخوانید  بازی رومیزی Chocobo's Mystery Dungeon به غرب می آید

البته D&D فقط در مورد Dungeons و Dragons نیست. ایجاد و بازی شخصیت شخصی شده خود جذابیت واقعی بازی است و این مجموعه D&D Lego شامل مجموعه ای از مینی فیگورهای ترکیبی و هماهنگ است تا بتوانید مهمانی شخصی ماجراجویان خود را ایجاد کنید. اورک‌ها، الف‌ها، کوتوله‌ها، کوتوله‌ها، انسان‌ها، و اژدها زاده‌ها همگی شامل می‌شوند و شما می‌توانید آنها را با تجهیزات و لباس‌هایی بر اساس کلاس‌های D&D مانند مبارزان، روحانیون، باردها، دزدها و جادوگران مجهز کنید.

تمام هیولاها و انجیرهای کوچک موجود در مجموعه جعبه داستان اژدهای قرمز.
تمام هیولاها و انجیرهای کوچک موجود در مجموعه جعبه داستان اژدهای قرمز.

Hasbro همچنین یک ماژول ماجراجویی Red Dragon's Tale را برای همراهی مجموعه لگو منتشر می کند. این کتاب شامل یک کمپین از پیش نوشته شده است که شما و دوستانتان را به سیاه چال های مجموعه می برد و شامل تمام آمار هیولاها و اطلاعات شخصیتی است که برای بازی کردن نیاز دارید. این به صورت PDF قابل دانلود یا از طریق برنامه D&D Beyond در دسترس خواهد بود. Lego Insiders همچنین می تواند 2700 Insider Point را برای دریافت نسخه محدود جلد شومیز خرج کند.

بسیاری از بازیکنان D&D در حال حاضر از لگو به جای مینیاتورهای نقاشی شده برای کمپین های خود استفاده می کنند، بنابراین منطقی است که مجموعه Red Dragon's Tale را با یک ماژول رسمی ماجراجویی همراه کنید. همچنین می‌توانید از مجموعه Red Dragon's Tale برای پخش سایر کتاب‌های ماجراجویی D&D استفاده کنید یا آن را با سایر مجموعه‌های لگو با مضمون فانتزی مانند Medival Town Square یا Lion Knight's Castle ترکیب کنید تا ماجراجویی‌های D&D بیشتری بر اساس لگو داشته باشید. لگو همچنین اعلام کرد که مجموعه‌های لگو با مضمون D&D بیشتری در راه است، از جمله مینی فیگورهای D&D بیشتری که در ماه سپتامبر عرضه می‌شوند.

بخوانید  اجرای Need For Speed Unbound با نرخ 60 فریم و رزولوشن 4K تا اطلاعات بیشتر

تحریریه مجله بازی یک گیمر