Humble Choice برای مارس 2023 فاش شد – 8 بازی رایانه شخصی را با قیمت 12 دلار دریافت کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

THE ترکیب بازی Humble Choice مارس 2023 در حال حاضر در دسترس است و اعضا می توانند هر هشت بازی رایانه شخصی را بدون هزینه اضافی به عنوان بخشی از اشتراک 12 دلاری در ماه دانلود کنند.

طرفداران RPG چندین بازی را در صف انتخاب Humble این ماه دارند، از جمله RPG جهان باز لبه ابدیت، استراتژی-RPG هیبریدی ساعت قهرمان، RPG فانتزی گوتیک روگلیت لردهای سرکش، و تاج هیولا، که هنر پیکسل قدیمی مدرسه و گیم پلی شبیه به یکی دیگر مجموعه های محبوب جمع آوری هیولا که در Game Boy شروع شد.

بالاخره وجود دارد علف اهریمنی، یک بازی پلتفرم سه بعدی اصلی و زیبا که در آن به ماجراجویی می روید تا دنیای شیاطین را تسخیر کنید.

هر هشت بازی اکنون در دسترس مشترکین Humble Choice هستند. اگر عضو Humble Choice نیستید، می‌توانید فقط با 12 دلار در ماه ثبت‌نام کنید و دسترسی فوری به بازی‌های این ماه، به‌علاوه همه بازی‌های مجموعه Humble Games و چرخش خرک، و همچنین مزایای دیگری مانند تخفیف‌های جایزه در فروشگاه اینترنتی Humble. هنگامی که لیست ماهانه را درخواست کردید، بازی ها برای همیشه متعلق به شما هستند، حتی اگر اشتراک خود را لغو کنید.

بازی Humble Choice مارس 2023

صحبت از سرکشان نیز وجود دارد نور طلایی، یک تیرانداز ترسناک بقا با سبک هنری لو-فای و طنز عجیب و غریب که در آن باید در سطوح تصادفی مبارزه کنید تا دوست دختر خود را نجات دهید.

بخوانید  بررسی بازی RoboCop: Rogue City | پلیس تمام نشدنی

پیشرو بسته در این ماه است بیوموتانت، یک RPG اکشن جهان باز که در آن به عنوان موجودات جونده خزدار در یک زمین بایر پسا آخرالزمانی بازی می کنید. اگر موجودات فلس دار را ترجیح می دهید، وجود دارند Jurassic World Evolution 2، شبیه سازی مدیریت پارک که در آن شما مرکز تحقیقات دایناسور خود را می سازید و نگهداری می کنید. این بازی حتی جف گلدبلوم و برایس دالاس هاوارد را در نقش دکتر ایان مالکوم و کلر دیرینگ از فیلم‌ها بازی می‌کنند.