فیلم‌های جنگ ستارگان کوین فایگی و پتی جنکینز متوقف شد، اما تایکا وایتیتی نه

در تحلیل ورایتی، منابع ناشناس با آگاهی از هر دو محصول می‌گویند موفقیت غافلگیرکننده ماندلوریان و بیش از حد انتظارات برای The Rise of Skywalker منجر به تغییر استراتژی برای این فرنچایز شد. فیلم Rogue Squadron جنکینز برای اکران در دسامبر 2023 برنامه ریزی شده بود، تا اینکه سپتامبر گذشته با توضیح کمی از برنامه اکران لوکاس فیلم خارج شد. ویژگی جنگ ستارگان Feige هنوز بدون عنوان بود و اطلاعات زیادی در مورد این پروژه وجود نداشت.

وایتیتی می‌گوید: «فکر نمی‌کنم در دنیای جنگ ستارگان برای ساختن فیلمی مفید باشم که در آن همه بگویند: «اوه عالی، خوب، اینها نقشه‌هایی برای هزاره شاهین هستند، آه، این مادر بزرگ چوباکا است». . “این همه خودکفا است، عالی است، اگرچه من دوست دارم چیز جدیدی را انتخاب کنم و شخصیت های جدیدی خلق کنم و فقط جهان را گسترش دهم، در غیر این صورت احساس می کنم این یک داستان بسیار کوچک است.”

فیلم دیگری از جنگ ستارگان، از کارگردان شرمین عبید-چینوی (دختری در رودخانه: قیمت بخشش) و دیمون لیندلوف (دیدهبان) و جاستین بریت گیبسون (همتای) نیز ممکن است هنوز در راه باشد. به هر حال هنوز به روز رسانی رسمی وجود ندارد.

فصل سوم The Mandlorian از اول مارس در دیزنی پلاس آغاز شد. فصل هشت قسمتی در 19 آوریل به پایان می رسد.

بر اساس گزارش جدید از تنوع.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  پربارترین بازی های PS5 و PS4 در نوامبر 2022 فاش شد

علیرغم این تحول، فیلم جنگ ستارگان تایکا وایتیتی – که اولین بار در سال 2020 معرفی شد – هنوز در مسیر است. وایتیتی علاوه بر کارگردانی در این فیلم نیز بازی خواهد کرد که به گفته خودش رادار گیمز در سال 2022 جهان جنگ ستارگان را گسترش خواهد داد.

دیزنی یک فیلم جنگ ستارگان بدون عنوان دارد که در 19 دسامبر 2025 اکران می شود.