بازیگر نقش پسر جهنمی در ریبوت جدید فیلم پسر جهنمی مشخص شد

برایان تیلور، کارگردان فیلم هایی چون Crank، Crank: High Voltage، Gamer، Ghost Rider: Spirit of Vengeance و 9 قسمت Happy Hellboy: The Crooked Man را کارگردانی کرد. ریبوت جدید فیلم پسر جهنمی قرار است با رده سنی بزرگسالان تولید شود که دومین ریبوت بر اساس این شخصیت و مجموعه است.

هفته گذشته بود که ریبوت جدید فیلم پسر جهنمی با امتیاز بزرگسالان تایید شد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر اصلی این فیلم مشخص شد. هالیوود ریپورتر گزارش داده است که جک کیسی بازیگر فیلم Deadpool 2 قرار است در فیلم Hellboy: The Crooked Man نقش پسر جهنمی را بازی کند. جک کیسی همچنین سابقه بازیگری در Baywatch، Twelve Strong، Death Wish، The Outpost و Without Remorse را دارد.

جک کیسی و پسر جهنمی

پسر جهنمی: مرد کج در دهه 1950 می گذرد، که در آن پسر جهنمی یک مامور تازه کار BPRD را در روستایی آپالاشیا پیدا می کند و یک جامعه کوچک را کشف می کند که توسط جادوگران و رهبری آن گروه تحت سلطه قرار گرفته است. یک شیطان محلی وجود دارد که گذشته خطرناکی با پسر جهنمی دارد و نامش مرد کج است. این فیلم دنیای پسر جهنمی و یکی از محبوب ترین کمیک های آن را گسترش خواهد داد.

پس از معرفی ریبوت جدید فیلم پسر جهنمی، اکنون بازیگر نقش پسر جهنمی در این فیلم شناسایی و معرفی شده است.

وظیفه نگارش فیلمنامه قسمت جدید پسر جهنمی بر عهده مایک میگنولا که خالق شخصیت پسر جهنمی است و کریستوفر گلدن یکی از کمیک نویسان این شخصیت است. این فیلم در واقع اقتباسی از یک کتاب کمیک با عنوان پسر جهنمی: مرد کج و دیگران است که توسط Dark Horse در سال 2008 منتشر شد. فیلمبرداری و تولید فیلم پسر جهنمی: مرد کج قرار است در ماه مارس سال جاری (اسفند یا فروردین) آغاز شود. ) در بلغارستان.

بخوانید  امکان تجربه رایگان بازی Far Cry 6 به مدت چند روز