صحبت های ستاره گلادیاتور 2 در مورد دنباله آن طرفداران 20 سال منتظر بودند

پل مسکال بازیگر در فیلم گلادیاتور 2 به کارگردانی ریدلی اسکات بازی خواهد کرد و این بازیگر اکنون درباره این فیلم اظهار نظر کرده است، از جمله اینکه چگونه این نقش را دریافت کرده است، چه برنامه هایی برای تغییر بدن فیزیکی دارد و موارد دیگر.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

از مسکال پرسیده شد که او برای ایفای این نقش ممکن است دچار چه نوع دگرگونی فیزیکی شود. او گفت که می‌دانست برای فیلمی مانند گلادیاتور ۲ می‌توان تمرکز فیزیکی داشت، اما گفت که تمرکز روی آن چندان جالب نبود. مسکال گفت که می‌خواست مطمئن شود شخصیت او قابل باور است و پیشنهاد کرد که ممکن است مانند دیگران قبل از او در نقش‌هایی مانند این تا حد زیادی چاق نشود.

مسکال گفت: “البته یک سختی فیزیکی برای شخصیت مورد نیاز است، اما بعد از آن من علاقه ای ندارم. این مرد باید بجنگد و باید یک جانور باشد.” “و هر چیزی که برای من خوب به نظر می رسد و احساس خوبی دارد، همان چیزی است که می شود. گاهی اوقات فیلم می بینم و می گویم “آن شخص واقعی به نظر نمی رسد.” “”

صحبت کنید هالیوود ریپورترمسکال گفت که اسکات نقش لوسیوس را به او پیشنهاد داده است – او مجبور نبود تست بزند. مسکال گفت که با کارگردان 85 ساله جلسه ای داشت و آنها “در مورد پارامترهای داستان بحث کردند.” سپس او یک فیلمنامه گرفت و تمام.

بخوانید  محصولات بهداشتی انتخاب شده توسط استریمرها

جزئیات طرح گلادیاتور 2 همچنان مخفی مانده است. اما چیزی که می دانیم این است که فیلمنامه را دیوید اسکارپا (همه پول های دنیا، مردی در قلعه بلند) نوشته است. این فیلم در نوامبر 2024 روی پرده سینماها خواهد رفت.

گلادیاتور دهه 2000 یک موفقیت بزرگ تجاری و انتقادی بود که درآمد زیادی داشت 500 میلیون دلار در گیشه و 12 نامزدی اسکار را انتخاب کنید. این فیلم برنده پنج جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم شد.

مسکال گفت: “من بسیار مفتخرم که به آن دست یافتم. این یک دستاورد ترسناک است. این چیزی است که من را عصبی می کند، اما احساس می کنم می توانم این کار را انجام دهم.”

مسکال امسال برای بازی در فیلم Aftersun در حال دریافت جایزه اسکار است.