بازیگر سریال Severance به فیلم جدید سیاره میمون ها پیوست

فیلم Kingdom of the Planet of the Apes برای اکران در 24 می 2024 (4 ژوئن 1403) برنامه ریزی شده است.

Dichen Lachman بیشتر برای نقش‌هایش در فیلم‌های Severance، Agents of SHIELD، Altered Carbon، Dollhouse، The 100، Jurassic World Dominion و Raya and the Last Dragon شناخته می‌شود. علاوه بر لاچمن، اوون تیگ، فریا آلن، پیر میکون، ایکا درویل، کوین دوراند، نیل سندیلندز، تراویس جفری، سارا وایزمن، لیدیا پکهام، راس ساموئل ولد آبزگی و ویلیام اچ میسی از جمله بازیگرانی که در فیلم پادشاهی سیاره میمون ها حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

اتفاقات این فیلم قرار است بعد از اتفاقات فیلم جنگ برای سیاره میمون ها رخ دهد و از این فیلم به عنوان شروع حماسه ای جدید در دنیای سیاره میمون ها یاد می شود. در Kingdom of the Planet of the Apes، گفته می‌شود که میمونی گروه‌های دیگر را مجبور به یافتن فناوری انسانی می‌کند. همانطور که میمون دیگر دستگیری قبیله خود را تماشا می کند، او سفری را برای یافتن آزادی آغاز می کند.

Dichen Lachman در سریال Severance

فیلمبرداری و تولید قسمت جدید Planet of the Apes هم اکنون در حال انجام است و اکنون در فینال است اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری به قسمت جدید سیاره میمون ها اضافه شد. دیچن لاچمن، ستاره سریال Severance، جدیدترین بازیگر سریال Kingdom of the Planet of the Apes پس از قرارداد با استودیو قرن بیستم و والت دیزنی است. در هر صورت اطلاعاتی از بازی لاچمن در این فیلم منتشر نشده است.

یک زن جوان کلید تلاش برای اولین است، اگرچه او برنامه های خود را دارد. او مسئولیت ساخت فیلم Kingdom of the Planet of the Apes را بر عهده دارد وس بالکارگردان سه گانه Maze Runner خواهد بود که علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه فیلم جدید سیاره میمون ها را نیز خواهد نوشت. جاش فریدمن با سابقه نگارش فیلمنامه جنگ جهانیان، ریک یافا با داستان فیلمنامه نویسی Rise of the Planet of the Apes و آماندا نقره ای او فیلمنامه دنیای ژوراسیک را نوشته است.

اخیراً بازیگر دیگری به جمع بازیگران Kingdom of the Planet of the Apes اضافه شده است تا بازیگران این فیلم را تکمیل کند.