پس از کشف 3.5 تن کوکائین در اقیانوس، مردم فیلم کوسه کوکائینی می خواهند

برای روشن بودن، خرس کوکائین یک فیلم واقعی است که در این ماه اکران می شود و بر اساس داستان واقعی خرسی است که کوکائین مصرف کرده و غوغا می کند. یک فیلم کوسه کوکائین حدس و گمان محض و فقط یک الگوی رفتاری اینترنتی است، حداقل در حال حاضر. در اینجا برخی از بهترین میم هایی که تا به حال با آنها برخورد کرده ایم آورده شده است.

مقامات اخیراً 3.5 تن کوکائین شناور در اقیانوس را کشف کردند که باعث شد تماشاگران سینما برای دنبال کردن فیلم آینده خرس کوکائین تقاضای ساخت فیلم کوکایین کنند.

پلیس نیوزیلند اخیراً 3.5 تن کوکائین شناور در اقیانوس آرام پیدا کرده است، این تئوری این است که فروشندگان مواد مخدر آن را در آنجا رها کرده اند. بر اساس این گزارش، هیچ دستگیری در بزرگترین کشفیات مواد مخدر در نیوزلند صورت نگرفته است آسوشیتد پرس.

در مورد خرس کوکائین، این فیلم – که قرار است در 24 فوریه اکران شود – بر اساس داستان واقعی یک خرس سیاه 175 پوندی است که در نزدیکی مرز تنسی و گرجستان پس از مصرف بیش از 70 پوند کوکائین که از آن رها شده بود جسد پیدا شد. یک هواپیما توسط یک فروشنده مواد مخدر محلی. در فیلم، خرس بسیار بزرگتر است و نه تنها کوکائین بیشتر، بلکه گوشت انسان را نیز شکار می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.