معامله Cyber ​​Monday: Kirby and the Forgotten Land در آمازون 45 دلار است

Kirby and the Forgotten Land اولین ورودی پلتفرمر سه بعدی در سری طولانی مدت است. باورش سخت است که کربی اینقدر طول کشید تا این جهش را انجام دهد، اما آزمایشگاه HAL قطعاً آن را به اینجا رساند. آخرین ماجراجویی کربی که یک پلتفرمر شاد و مبتکر است، توانایی‌های کپی نمادین طلسم را گسترش می‌دهد و در عین حال مکانیک جدید طنزآمیز به نام Mouthful Mode را معرفی می‌کند. کربی می‌تواند به ماشین‌ها، بادکنک‌های آبی، ماشین‌های فروش خودکار و موارد دیگر تبدیل شود که هر کدام پازل‌ها و دنباله‌های منحصربه‌فردی را با خود به همراه دارند.

این ماجراجویی جدید جسورانه برای بازی انفرادی یا در کنار یک دوست یا عضو خانواده در همکاری محلی عالی است، امتیاز 9/10 را در بررسی Kirby and Forgotten Land ما کسب کرد.

لازم به ذکر است که آمازون قبلاً یک بار این پیشنهاد را به فروش رسانده است، بنابراین مطمئناً ممکن است که خرده فروش مجدداً موجودی نداشته باشد. و از آنجایی که قیمت‌های آمازون به‌طور مکرر تغییر می‌کنند، ممکن است بخواهید به سرعت این یکی را انتخاب کنید.

Kirby and the Forgotten Land یکی از بهترین بازی های Nintendo Switch در سال است. متأسفانه، از زمان عرضه در ماه مارس به ندرت کنار گذاشته شده است. اگر انتظار تخفیف مناسبی برای خود داشتید یا می‌خواهید در تعطیلات آن را به عنوان هدیه بخرید، آمازون در حال فروش است. کربی و سرزمین فراموش شده به قیمت 45 دلار به عنوان بخشی از فروش سایبری دوشنبه آن. اگرچه تخفیف زیادی ندارد، اما بهترین قیمتی است که از زمان عرضه دیده‌ایم.

بخوانید  آخر این هفته چه فیلمی ببینیم؟ | تریلرهای حرکت آهسته

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برای تخفیف‌های بیشتر Nintendo Switch، خلاصه بهترین معاملات سایبری Nintendo Switch را در دوشنبه بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر