انتشار تریلر جدید فصل دوم انیمه Vinland Saga | اعلام تاریخ پخش

دانلود از آپارات

مقاله‌ مرتبط:

  • انیمه Vinland Saga؛ حماسه وایکینگ‌ها
استودیو ماپا تریلر جدید و رسمی فصل دوم انیمه Vinland Saga را منتشر کرد که در پایان تاریخ شروع پخش فصل دوم این انیمه مشخص شده است.

این در حالی است که مانگا Vinland Saga که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۵ پخش شد، همچنان ادامه دارد و اخیرا یوکیمورا گفته است که طرفداران باید برای روزهای تاریک‌تر در داستان آن آماده شوند. طبق گفته این نویسنده، قسمت‌های بعدی رنج و عذاب زیادی خواهد داشت. هنوز تاریخ پخش فصل دوم انیمه Vinland Saga مشخص و اعلام نشده است. همچنین مدتی می‌شود که پخش انیمه Chainsaw Man، جدیدترین کار ماپا آغاز شده و امروز قسمت سوم این انیمه پخش شده است.



منبع

ما همچنین نگاهی اجمالی به پادشاهی کانوت بزرگ، یکی دیگر از شخصیت‌های فصل اول داریم که با پذیرفتن نقش خود به‌عنوان یک پادشاه پس از مرگ پدرش حالا به‌دنبال شروع جنگی برای فتح دانمارک با هدف ایجاد بهشتی روی زمین است. همچنین در پایان مشخص شد که پخش فصل دوم انیمه Vinland Saga از تاریخ ۹ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۹ دی امسال) آغاز خواهد شد و سپس این انیمه در دسترس بینندگان بین‌المللی توسط کرانچی‌رول و نتفلیکس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فصل دوم انیمه Vinland Saga را تماشا کنید:

انیمه Vinland Saga که اقتباسی از یک مانگا به همین نام اثر ماکوتو یوکیمورا است، در سال ۲۰۱۹ توسط ویت استودیو در ۲۴ قسمت تولید و پخش شد. پس از آن وظیفه ساخت فصل دوم این انیمه به استودیو ماپا سپرده شد که پیش از این ساخت فصل چهارم و پایانی انیمه Attack on Titan را نیز از ویت استودیو گرفته بود. ماپا هم‌اکنون درحال ساخت بخش سوم و نهایی فصل پایانی انیمه حمله به تایتان و فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen هستند.

بخوانید  یک بازی مرده و برنده جشنواره پس از یک دهه دوباره زنده شد
در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فصل دوم انیمه Vinland Saga منتشر شده است. استودیو ماپا بالاخره تریلر جدید و رسمی فصل دوم انیمه حماسه وینلند را منتشر کرد که در آن شاهد آرک داستانی فصل دوم این انیمه هستیم که در این تریلر تورفین به‌عنوان یک برده در یک مزرعه در دانمارک کار می‌کند و به‌نظر می‌رسد که او اکنون نمی‌داند با زندگی خود چه کاری انجام دهد و هدفی ندارد. تریلر همچنین شخصیت اینار را معرفی می‌کند که او تورفین را تشویق می‌کند تا هدفی فراتر از انتقام را دنبال کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر