27000 متقلب Call Of Duty آخر هفته گذشته ممنوع اعلام شدند

اکتیویژن اعلام کرد که 27000 کلاهبردار Call of Duty در این آخر هفته در Modern Warfare 3 و Warzone ممنوع شدند. در بیانیه ای، تیم ضد تقلب Ricochet موج ممنوعیت ها را به ارتقاء فناوری تشخیص آن نسبت داد، و با اعمال پیشرفت های بیشتر، ممنوعیت های بیشتری همچنان در راه است.

موج گسترده ممنوعیت ها توسط چارلی اینتل در X، که شامل بیانیه ای از تیم Ricochet است. “تیم Ricochet بیش از 27000 حساب را در آخر هفته از طریق یک سری سیستم های تشخیص پیشرفته شناسایی و ممنوع کرد. این تیم در حال پیشبرد دور جدیدی از به روز رسانی های امنیتی است و انتظار دارد موج های ممنوعیت بیشتری در راه باشد.”

سال گذشته، تیم Ricochet قبل از انتشار Modern Warfare 3، به‌روزرسانی برنامه‌های ضد تقلب خود را ارائه کرد و گفت که قصد دارد از یادگیری ماشینی برای بهبود تشخیص و حذف تقلب در بازی‌ها استفاده کند. عناوین COD. اکتیویژن همچنین فاش کرد که 80000 حساب تقلب را قبل از انتشار MW3 ممنوع کرده است تا اطمینان حاصل شود که این اکانت ها در زمان راه اندازی به عنوان جدید دسترسی نخواهند داشت.

جدیدترین موج ممنوعیت ها اندکی پس از عرضه Call of Duty: Modern Warfare 3 و فصل سوم Warzone، با Warzone که نقشه مورد علاقه طرفداران Rebirth Island را بازگردانده است. هر دو عنوان COD نیز برای 4/20 آماده می شوند، با انواع بسته های علف هرز و حالت های بازی موجود در فصل 3.

بخوانید  آخرین تصویر فاش شده استارفیلد جعلی است

تحریریه مجله بازی یک گیمر