آخرین تصویر فاش شده استارفیلد جعلی است

تصویر واقعی بی ارتباط با استارفیلد

تصویری که از بازی استارفیلد می آمد جعلی بود و توسط هوش مصنوعی ایجاد شد.

تصویر واقعی که تصویر جعلی استارفیلد از آن ساخته شده است

از آنجایی که مایکروسافت و بتسدا اطلاعات بسیار کمی در مورد بازی Starfield منتشر می کنند، طبیعی است که طرفداران به کوچکترین چیزهایی که در مورد بازی فاش شده است توجه کنند، مانند دفعه قبل، آنها اشتباه می کنند.

تصویر جعلی از استارفیلد

تصویر جعلی که ادعا می شود مربوط به استارفیلد است

البته اطلاعات بیشتری از بازی منتشر خواهد شد اما زمان انتشار مشخص نیست. پیش از این، مایکروسافت اعلام کرده بود که ویترین اختصاصی استارفیلد در نظر گرفته شده است، اما زمان پخش آن هنوز اعلام نشده است. این بازی قرار است در نیمه اول سال جاری عرضه شود، هرچند گزارش های ضد و نقیضی در مورد آن وجود دارد. یکی از گزارش‌ها ادعا می‌کرد که بازی در اواخر تابستان منتشر می‌شود، اما گزارش دیگری تاریخ انتشار ژوئن را مشخص کرده بود.

اخیراً تصویری در Reddit پیدا شده است که افشاگر ادعا می کند از تریلر بازی گرفته شده است.اما همانطور که خیلی ها به سرعت متوجه شدند این تصویر درستی از بازی Starfield نیست. کاربر RuleOf72 من در Reddit پست کردم این تصویر توسط هوش مصنوعی Midjourney تولید شده است. افشاگر تغییرات کوچکی در تصویر اصلی ایجاد کرد که به استارفیلد ربطی نداشت، مثلاً آن را تار کرد تا در حین پخش یک تریلر به نظر برسد که از روی صفحه گرفته شده است.

خوشبختانه Bethesda اعلام کرد که تاریخ انتشار بازی در آینده نزدیک اعلام خواهد شد و باید منتظر اعلام رسمی باشیم. بازی Starfield برای Xbox Series X | سری ایکس باکس اس و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

بخوانید  احتمال پخش سریال Twisted Metal در سال 2023