علاقه سازندگان Resident Evil 4 Remake به ساخت اره برقی دیگر

سازندگان بازسازی بازی Resident Evil 4 علاقه مند بود مجموعه دیگری از اره برقی را برای این بازسازی بسازد، اما زمان کافی برای انجام آن نداشت.

این بازسازی به زودی منتشر خواهد شد و بسیاری از طرفداران منتظر هستند تا دوباره این بازی کلاسیک را تجربه کنند. اما یک عنصر گم شده است و آن دسته اره برقی Resident Evil 4 است که به کنسول پلی استیشن 2 وصل شده بود، می خواستند چنین دسته ای بسازند، اگرچه زمان کافی برای اجرای این ایده نداشتند.

البته هنوز امید به ساخت دسته اره برقی جدید وجود دارد. وی افزود: اگر فرصتی باشد ممکن است در فرصتی دیگر به این ایده برگردیم. کنسول جدید احتمالاً برای پلی استیشن 5 یا رایانه شخصی طراحی خواهد شد. اما اگر قصد خرید دسته اره برقی اورجینال را دارید باید در eBay به دنبال آن بگردید که البته قیمت بالایی دارد.

اخیرا رسانه Game Informer با یاسوهیرو آمپوکارگردان Resident Evil 2 Remake و یوشیاکی هیرابایاشیتهیه کننده Resident Evil 4 Remake مصاحبه ای داشته که در بخشی از آن به همین مقوله اشاره شده است. هیرابایاشی گفت: «ما می‌خواستیم نمونه‌ای از آن بسازیم، اما در حال حاضر تمام انرژی خود را برای توسعه بازی صرف می‌کنیم.

Capcom اخیرا گیم پلی جدیدی را از بازسازی فوق الذکر به نمایش گذاشته است و با توجه به آنچه تاکنون دیده ایم، به نظر می رسد که در انتظار کارهای جالبی هستیم. Resident Evil 4 Remake 24 مارس 2023 (4 آوریل 1402) بر روی پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر شد.

بخوانید  Halo Infinite Team به نقشه های جدید فصل 3 می پردازد

اگر از طرفداران قدیمی سری Resident Evil هستید، احتمالا دسته بازی اره برقی آیا رزیدنت اویل 4 را به یاد دارید؟ سازندگان نسخه بازسازی شده این اثر نیز علاقه مند به ساخت دسته ای مشابه بودند، هرچند که نتیجه ای نداشت.

دستگیره اره برقی Resident Evil 4

تحریریه مجله بازی یک گیمر