راه اندازی سری Lockwood & Co. Teenage Mindhunters

سریال سفارش

سریال خانه قبل از تاریکی

  • بازیگران: جیم استرجس، بروکلین پرینس و ابی میلر
  • سال انتشار: 2020 تا به امروز
  • جنسیت: جنایی، درام و معمایی

تحقیق کودکان در خانه قبل از تاریکی

سریال خانه قبل از تاریک شدن هوا

سریال Lockwood & Co. یکی از مهم‌ترین سریال‌های جدید نتفلیکس با ژانر پلیسی و ترسناک است که اغلب از آن با عنوان Teen Ghostbusters یاد می‌شود.

خلاصه داستان: سریال محفل داستان دانشجویی به نام جک مورتون را روایت می کند که به گروه رز آبی هرمتیک می پیوندد. یک انجمن مخفی که به آموزش و تمرین جادو می پردازد. همانطور که جک عمیق تر به تاریخ سازمان می پردازد، اسرار تاریک خانوادگی و یک نبرد زیرزمینی را کشف می کند. نبردی بین گرگینه ها و هنرهای تاریک جادو.


خلاصه داستان: هنگامی که پسران هاردی، فرانک و جو، به همراه پدرشان فنتون به بریجپورت می‌رسند، تصمیم می‌گیرند حقیقت تراژدی اخیر شهر را فاش کنند. اتفاق تلخی که زندگی آنها را زیر و رو کرد. اما در یافتن حقیقت این داستان به یک سری مشکلات بدتر و منحرف تر می رسند.

روهان کمپبل و الکساندر الیوت در فیلم The Hardy Boys دوچرخه سواری می کنند

سریال پسران هاردی

به طور کلی، آمار نشان می دهد که نتفلیکس در نمایش نوجوانان در سریال های خود چندان موفق نبوده است. سال گذشته بسیاری از سریال های نوجوان محور کنسل و پخش شدند. اما همچنان امیدواریم که این اتفاق بیفتد و دوباره این سه شخصیت را ببینیم. حالا مثل همیشه اگر از طرفداران این ژانر هستید و به داستان های ماوراء طبیعی، ترسناک، پلیسی و ماجراجویی های نوجوانانه علاقه دارید، سه سریال دیگر را که می خواهیم به شما تقدیم کنیم را از دست ندهید.


سریال هایی شبیه به سری Lockwood and Partners

با تماشای این مجموعه و همچنین خواندن کتاب‌های استرود، می‌توان تأثیر ادبیات بسیار محبوب بزرگسالان، به‌ویژه رمان‌های هری پاتر را کاملاً درک کرد. با وجود رابطه جذاب بین سه قهرمان نوجوان داستان. حتی نحوه صحبت کردن، لحن و ماهیت شخصیت لوسی کاملاً مخاطب را به یاد هرمیون گرنجر می اندازد و غیرممکن است که با شنیدن صدای او شخصیت هرمیون را به یاد نیاورید. درست است که لاکوود قدرت تخیل برای گفتن داستان های کل رمان ها یا فیلم های هری پاتر را ندارد. اما باز هم نمی توان گفت که این مجموعه به خودی خود جذاب و دیدنی نیست.

داستان این سریال بیش از هر چیز حول محور شخصیتی به نام لوسی کارلایل می چرخد ​​که توانایی هایش او را به یک «شنونده» تبدیل کرده است. کسی که بتواند حضور و وضعیت عاطفی ارواح را حس کند. با استفاده از این توانایی مفید، او می تواند از افراد زنده در جنگ محافظت کند و در مورد رویدادهای آینده هشدار دهد. او که در یکی از مدارس بزرگ و معروف درس می خواند و تا فارغ التحصیلی چیزی نمانده بود، به دلیل اتفاقی تلخ در یکی از تمریناتش از مدرسه اخراج می شود. به همین دلیل تصمیم می گیرد به لندن برود.

شخصیت های آنتونی لاک وود و لوسی کارلایل در مجموعه Lockwood & Co

سریال پسران هاردی

  • بازیگران: روهان کمپبل، الکساندر الیوت و جیمز تاپر
  • سال انتشار: 2020 تا به امروز
  • جنسیت: ماجراجویی، درام و خانوادگی

دست سرنوشت لوسی را به لاکوود و شرکای او می آورد. یک آژانس مستقل شکار ارواح که توسط آنتونی لاکوود جاه طلب و بی پروا اداره می شود، همراه با دستیارش جورج، که در تحقیق و اطلاعات جدید مهارت دارد. در طول فصل اول سریال Lockwood and Partners، اعضای این تیم در رقابت با آژانس های برتر دیگر تلاش می کنند تا اعتبار و شهرت را کسب کنند. اما از این طریق می توانند پرونده های خوبی به دست آورند. سال‌ها پیش، چیزی به نام «مشکل» در سرتاسر جهان در حال رخ دادن است که هیچ‌کس علت آن را نمی‌داند. حادثه ای که باعث شد مردگان ارتباط ظریف بسیار کمی با دنیای زندگان داشته باشند.

هنوز خبری از تمدید فصل دوم نیست. درست است که این سریال یکی از سریال های پرچمدار جدید سرویس استریم نتفلیکس است و انتظار می رود فصل دوم آن را ببینیم. اما عوامل زیادی سرنوشت یک اثر را رقم می زند. مواردی مانند رتبه بندی، بیننده و هزینه تولید و غیره. با توجه به این عوامل به نظر نمی رسد این سریال برای فصل دوم تمدید شود. به خصوص با توجه به عملکرد نسبت به سایر آثار مشابه و افت شدید بیننده در هفته دوم و سوم پخش.

بازیگران با استعداد، داستان جذاب، ریتم مناسب در داستان و دیگر عناصری که در سریال لاکوود و شرکای آن وجود دارد، به خوبی می تواند آن را به سریالی دیدنی تبدیل کند. یک چیز بسیار جالب در مورد این سریال که آن را از هری پاتر و آثار مشابه متمایز می کند این است که بزرگسالان نمی توانند ارواح را ببینند یا بشنوند که آنها را می کشند یا آنها را عذاب می دهند. فقط یک سری از بچه ها با مهارت ها و استعدادهای خاص هستند که می توانند آنها را حس کنند و با آنها مبارزه کنند. کسانی که به محض بزرگ شدن توانایی خود را از دست می دهند.

شخصیت جک به همراه 3 گرگینه دیگر در سریال The Order

کامرون چپمن با روبی استوکس و علی حاجی حشمتی در سریال Lockwood & Co

هر کدام از این کودکان مهارت های منحصر به فردی دارند و از هر کدام در قسمت خاصی از مبارزه استفاده می شود. این کودکان باید زیر نظر بزرگترها کار کنند و بدون سرپرست نمی توانند به ماموریت بروند. به همین دلیل است که سازمان آنها توسط بزرگسالان اداره می شود و Lockwood & Partners غیرقانونی در نظر گرفته می شود. این سریال در داستان خود عناصر ترسناک، ماوراء الطبیعه، پلیسی، جادویی و ذهنی و … را با هم ترکیب می کند. برای خلق یک داستان بسیار جذاب و متفاوت؛ این هم با وجود داشتن یک سری شخصیت های جوان و نوجوان.

سریال تعطیلات

  • بازیگران: جیک مانلی، سارا گری و مت فرویر
  • سال انتشار: 2019 تا 2020
  • جنسیت: فانتزی، درام و ترسناک

در سال 2017، پروژه تولید سریال Lockwood & Co.. (Lockwood & Associates) آغاز شد اما در مراحل اولیه باقی ماند. آمد و رفت تا اواسط سال 2020 که مشخص شد سرویس استریم نتفلیکس قصد دارد این سریال را با حضور جو کورنیش به عنوان کارگردان و تهیه کننده اجرایی بسازد و جلو ببرد. در ابتدای سال ۲۰۲۲ هیچ بازیگری برای این سریال استخدام نشده بود و همه چیز با سه بازیگر اصلی یعنی روبی استوکس، کامرون چپمن و علی حاجی حشمتی آغاز شد. مراحل فیلمبرداری بلافاصله شروع شد و خیلی سریع به پایان رسید.

این مجموعه بر اساس مجموعه کتاب های جاناتان استرود است که با همین نام منتشر شده است. فصل اول سریال Lockwood and Partners که دارای هشت قسمت است بر اساس دو قسمت از این مجموعه کتاب The Screaming Staircase و The Whispering Skull ساخته شده است. منتقدانی که این سریال را تماشا کردند امتیازهای خوب و مثبتی را برای آن ثبت کردند. بسیاری از بینندگان این سریال را با داستان و فضای مجموعه فیلم های هری پاتر مقایسه کرده اند. اگرچه ماهیت و ماهیت توانایی های شخصیت ها متفاوت است و کیفیت این مجموعه به خوبی هری پاتر نیست، اما شباهت هایی با هم دارند.

روبی استوکس، کامرون چپمن و علی حاجی حشمتی در سریال Lockwood & Co

خلاصه داستان: دختر بچه ای از یک شهر بزرگ سرنخ هایی از یک پرونده خطرناک و وحشتناک پیدا می کند که مدت هاست حل نشده است. پس از آن است که او به شهر کوچک ساحلی که زمانی زادگاه پدرش بوده و در آنجا زندگی می کرد، سفر می کند.


بخوانید  انتشار پوستر جدید انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles تغییر تاریخ انتشار