احتمال پخش سریال Twisted Metal در سال 2023

اسد غزلباش در بخشی دیگر از این توییت نوشت: «تو نمی‌توانی من را ببینی با اینکه سرم آتش گرفته است» سپس از ایموجی‌های دلقک و آتش استفاده کرد. این به شخصیت Sweet Tooth از سری بازی های Twisted Metal اشاره می کند و ظاهراً به یک اقتباس تلویزیونی در سال 2023 در شبکه طاووس اشاره می کند.

اسد قزلباش از پلی استیشن پروداکشنز با انتشار توییتی جدید به پخش سریال Twisted Metal در سال 2023 پرداخت.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم اسد قزلباشرئیس پلی استیشن پروداکشنز به پخش سریال Twisted Metal از شبکه Peacock در تاریخی نامعلوم از سال 2023 اشاره کرده است، اما تاریخ پخش این اقتباس تلویزیونی اکشن کمدی به طور رسمی توسط سونی اعلام نشده است.

چندی پیش فیلمبرداری سریال Twisted Metal به پایان رسید. این سریال بر اساس طرح اولیه ساخته شده است رت ریس و پل ورنیک ساخته شد و تولید اجرایی آن را نیز بر عهده دارند. مایکل جاناتان اسمیتنویسنده سریال کبرا کای فیلمنامه این سریال را نوشته است. هرمان هالستمایکل جاناتان اسمیت، اسد غزلباش، کارتر سوان، جیسون اسپایر، مارک فورمن و پیر پرنسیپ آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی پروژه عمل می کنند.

اسد قزلباش ویدیوی کوتاهی از آسانسوری در دفتر مرکزی سونی در توییتر منتشر کرد که تصویر اولین نسخه The Last of Us را روی دیوار و لوگوی بازی Gran Turismo روی درهای آسانسور نشان می دهد. او در این توییت می نویسد:[نمایش] PlayStation Productions در طول این سال در یک آسانسور. این عبارت به وضوح به نمایش های آینده پلی استیشن اشاره دارد که برای تولید آنها از سری بازی های موفق سونی استفاده خواهد شد.

بخوانید  موزیکال Lost Boys در حال ساخت است، چرا که نه؟

دانلود فیلم آپارات

آنتونی مکی (بازیگر شاهین و سرباز زمستان) در نقش جان دو، استفانی بئاتریز (بازیگر سریال Brooklyn Nine-Nine) نقش کویت، کلیسای توماس هایدن (بازیگر مرد عنکبوتی 3) نقش مامور استون، جو از ساموآ ( صداپیشه دوتا 2 ) در نقش دندون شیرین و ریچارد کابرال (بازیگر سریال Mayans MC) در سریال Twisted Metal نقش لود را بازی می کند. آرنت او همچنین مسئولیت صداپیشگی شخصیت Sweet Tooth را بر عهده دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر