افزایش چشمگیر بینندگان سریال The Last of Us با قسمت سوم

پدرو پاسکال به عنوان جواهرات، بلا رمزی در نقش الی، آنا تورو مثل تس، گابریل لونا مثل تامی، روتین وسلی مثل مریم مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر مثل سارا نیک آفرمنمثل بیل، مری بارتلت مثل فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون در نقش هنری کوین وودارد مثل سام، ملانی لینسکی مثل کتلین، جفری پیرس در نقش پری و گراهام گرین در نقش مارلون از جمله بازیگران سریال The Last of Us هستند.

فصل اول سریال House of the Dragon با 29 میلیون بیننده، فصل دوم سریال Euphoria با 19.5 میلیون بیننده و فصل دوم سریال نیلوفر سفید با 15.5 میلیون بیننده بهترین سریال های این سریال هستند. شبکه HBO که بسیار موفق بوده است. فصل اول سریال The Last of Us تاکنون 19.5 میلیون بیننده جذب کرده و در بین سریال ها با بیش از 15 میلیون بیننده رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

در خلاصه داستان سریال The Last of Us شبکه HBO آمده است: “داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. ​​یک بازمانده سرسخت به نام جول برای نجات الی، دختری 14 ساله از یک منطقه خالی از سکنه در قرنطینه استخدام می شود. آنچه در دره کار ساده ای به نظر می رسد به سرعت به یک سفر احساسی و خشونت آمیز تبدیل می شود و آنها باید در سراسر ایالات متحده سفر کنند و برای زنده ماندن تنها به یک نفر دیگر تکیه کنند.

چرخ قسمت چهارم سریال The Last of Us در دستان شماست جرمی وب قرار گرفته است و اسکریپت آن کریگ مازن او را به سرزمین استبداد برد. این قسمت با عنوان لطفا دستم را نگه دارید در تاریخ 16 بهمن (5 فوریه) از شبکه HBO برای بینندگان پخش خواهد شد. HBO اخیراً این اقتباس تلویزیونی را برای فصل دوم تمدید کرده است.

بخوانید  ملیسا باررا با رادیو سکوت برای تولید فیلم Monster برای یونیورسال دوباره همکاری می‌کند
در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که رکوردشکنی سریال لایو اکشن The Last of Us ادامه دارد. HBO اخیراً قسمت سوم این اقتباس تلویزیونی را برای طرفداران به ارمغان آورد که در روز اول 6.4 میلیون بیننده داشت که 12 درصد افزایش نسبت به قسمت دوم داشت.

HBO اعلام کرده است که سریال آخرالزمانی لایو اکشن The Last of Us با افزایش چشمگیری در بینندگان مواجه شده است.

The Last of Us شاهد افزایش 22 درصدی در بینندگان بود، “قوی ترین رشد بیننده بین قسمت های اول و دوم یک نمایش درام در تاریخ HBO”. رشد بیننده قسمت سوم نسبت به قسمت افتتاحیه نیز 37 درصد اعلام شد. یکی از سخنگویان HBO به رسانه PSU گفت که موفقیت Last of Us آن را در بین چهار برنامه برتر HBO با بیش از 15 میلیون بیننده در تمام پلتفرم‌های پخش قرار داد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر