رویارویی آدونیس کرید با دوست قدیمی و دشمن فعلی اش در پوستر فیلم Creed III

میشل بی جردن در نقش آدونیس تسا تامپسون بیانکا تیلور به عنوان فیلیسیا رشاد مانند مری آن کرید، هریس وود تونی اورز به عنوان فلوریان مونته انو ویکتور دراگو و جاناتان میجرز نقش دامیان را در کرید III بازی می‌کنند. میشل بی در اولین تجربه کارگردانی خود، جردن قسمت سوم کرید را کارگردانی کرد. کینان کوگلرنویسنده Space Jam: A New Legacy و زک بیلیننویسنده شاه ریچارد فیلمنامه کرید 3 را بر اساس طرح داستانی رایان کوگلر نوشته است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که Metro Goldwyn Mayer پوستر جدیدی از Creed III، سومین اسپین آف مجموعه Rocky منتشر کرده است. این پوستر Adonis Creed را با نقش آفرینی مقایسه می کند مایکل بی جردن و دامیان با بازی جاناتان میجرز در رینگ بوکس نشان می دهد. این درام ورزشی به کارگردانی مایکل بی جردن قرار است در 12 اسفند 1401 (3 مارس 2023) اکران شود.

چارلز وینکر، ویلیام چارتوف و دیوید وینکر از Chartoff-Winkler Productions در ارتباط با Proximity Media. جاناتان گلیکمن، میشل بی جردن و رایان کوگلر تولید Creed 3 را بر عهده دارند آدام روزنبرگ، سو اوهانیان و زینزی کوگلر آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی عمل می کنند. این اولین فیلم اسپین آف راکی ​​است که راکی ​​بالبوآ در این نقش حضور ندارد. سیلوستر استالونه به حساب می آید.

پوستر فیلم Creed 3 با بازی Michael B. Jordan

Metro Goldwyn Mayer پوستر جدیدی از Creed 3 منتشر کرده است که نشان می دهد آدونیس کرید در حال مبارزه با دوست دوران کودکی خود است.

در خلاصه داستان کرید 3 آمده است: «آدونیس کرید پس از به دست آوردن شهرت در دنیای بوکس، هم در زندگی حرفه ای و هم در زندگی خانوادگی خود موفق شده است. هنگامی که دوست دوران کودکی آدونیس و اعجوبه بوکس سابق، دامیان، پس از گذراندن دوران محکومیت طولانی مدت در زندان به خانه باز می گردد، برای اثبات خود وارد رینگ می شود. برخورد دوستان قدیمی فراتر از یک دعوا است. برای تسویه حساب، آدونیس باید آینده خود را برای مبارزه با دامیان به خطر بیندازد. مبارزی که مطلقاً چیزی برای از دست دادن ندارد.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر