اخبار بیشتر از Elden Ring در هفته های آینده

پیش از این اخباری مبنی بر انتشار یک DLC بزرگ برای بازی منتشر شده بود و احتمالا خبری که Bandai Namco از آن صحبت می کند مربوط به این مشکل باشد. اما تا زمان اعلام رسمی انتشارات درباره این خبر نمی توان چیزی را به طور قطعی گفت.

اما این پایان پیام نیست و ادامه می‌دهد: “در روزها و هفته‌های آینده منتظر باشید تا اخبار بیشتری از Elden Ring در انتظار شماست. برای کسانی از شما که هنوز حلقه الدن را تجربه نکرده‌اند، زمانی بهتر از این نیست. اکنون.” این شرکت روشن نکرده است که طرفداران اخبار باید چه انتظاری داشته باشند. اما افرادی که در ساب ردیت بازی بودند به سرعت به این موضوع اشاره کردند که این شرکت ممکن است به انتشار یک بسته الحاقی بزرگ برای بازی اشاره کند.

به مناسبت جشن گرفتن این جوایز معتبر، ناشر بازی، Bandai Namco، با ارسال نامه ای به بازیکنان، پیروزی بازی اکشن نقش آفرینی را تبریک گفت و از طرفداران آن تشکر کرد: «به Elden Ring برای برنده شدن در بازی سال، بهترین RPG و بهترین تبریک می گویم. طراحی هنری. در جوایز بازی “سالی باورنکردنی برای دنیای بازی بود و ما از انجمن Elden Ring برای عشق و حمایتشان از بازی تا کنون تشکر می کنیم.”

صبح جمعه گذشته، بازی Elden Ring از Studio From Software در مراسم اهدای جوایز Game پخش شد 2022 بسیار موفق بود و برنده بهترین بازی سال در برابر رقبایی مانند A Plague Tale: Requiem، God of War Ragnarök، Horizon Forbidden West، Stray و Xenoblade Chronicles 3 شد. علاوه بر این، این بازی جوایز دیگری را برای بهترین کارگردانی، بهترین طراحی هنری دریافت کرد. و بهترین نقش آفرینی

بخوانید  حذف‌شده‌های نتفلیکس به سازندگان کبری کای اجازه می‌دهد به ریشه‌های دارای رتبه R خود بازگردند

Bandai Namco به طرفداران خود گفت که در جریان باشید زیرا اخبار بیشتری از Elden Ring در روزها و هفته های آینده منتشر می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر