جزئیات جدیدی از تغییرات گیم پلی Resident Evil 4 Remake منتشر شد

نظر شما درباره آخرین اخبار Resident Evil 4 Remake چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به گفته کپکام، بازسازی Resident Evil 4 شامل 6 طرح کلی برای کنترل بازی است که یکی از آنها بر اساس طراحی کنترلر نسخه اصلی در سال 2005 ساخته شده است. بازیکنانی که به دنبال تجربه ای وفادار به نسخه اصلی هستند می توانند آن را انتخاب کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید Resident Evil 4 Remake، قابلیت Quick Weapon Select است که بازیکنان می‌توانند حداکثر هشت اسلحه، چاقو و مواد منفجره را انتخاب کرده و به سرعت آن‌ها را تعویض کنند.

سازندگان بازسازی Resident Evil 4 موانع و معماهای مختلفی را ساخته اند که حل آنها به کمک اشلی نیاز دارد. تا نقش آن در گیم پلی بازی اهمیت بیشتری پیدا کند. برای مثال، لئون می‌تواند اشلی را از ارتفاعی پرتاب کند تا نردبانی را پایین بیاورد یا او را از راهروی باریک به اتاقی دربسته از بیرون بفرستد.

آخرین شماره مجله Game Informer شامل مقاله‌ای است که Capcom در مورد Resident Evil 4 Remake منتشر کرده است. طبق این مقاله، بازیکنان می‌توانند بازی را برای یافتن اعلان‌های کاغذ آبی که هر کدام یک ماموریت جانبی را توضیح می‌دهند، هدایت کنند. نمونه هایی از این ماموریت های جانبی شامل یافتن لاشه سه مار، ردیابی و کشتن یک سگ آلوده یا ماموریت مدال آبی از نسخه اصلی است. پس از انجام هر ماموریت جانبی، بازیکنان می توانند از تاجر بازدید کرده و پاداش خود را دریافت کنند.

Capcom جزئیات جدیدی از تغییرات و بهبودهای گیم پلی بازی Resident Evil 4 Remake منتشر کرده است.

بخوانید  گفته می شود که Gears Of War در حال بررسی برای عرضه پلی استیشن است

گیم پلی بازی Resident Evil 4 Remake

Resident Evil 4 Remake قرار است در 4 آوریل 1402 (24 مارس 2023) برای پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود. Xbox Series S منتشر خواهد شد.

Capcom توضیح داد که بازیکنان می توانند از چاقوی جنگی خود برای آسیب رساندن یا کشتن دشمنان نیمه جان استفاده کنند. همچنین اگر کلید او را در زمان مناسب فشار دهید، می توانند حملات دشمن را دفع کنند. با این حال، چاقوهای Leon کاربرد محدودی دارند و به مرور زمان می شکنند. البته بازیکنان می توانند چندین چاقو را همزمان با خود حمل کنند و با مراجعه به تاجر می توان دوام و مقاومت آن ها را افزایش داد. بازیکنان همچنین باید مراقب دشمنانی باشند که به زمین زده شده اند. در واقع آنها باید پس از افتادن دشمنان روی زمین، با چاقوی خود بکشند. در غیر این صورت، دشمنان دوباره قیام خواهند کرد و این بار قوی تر و شدیدتر از قبل حمله خواهند کرد.

اگرچه لیزر نسخه اصلی با نشان های مدرن جایگزین شده است، بازیکنان می توانند لیزر قرمز را به عنوان یک سلاح اضافی از فروشنده خریداری کنند که در طول داستان پیشرفت می کنند. همچنین، مانند بازسازی Resident Evil 2، بازیکنان می‌توانند مهمات را جمع‌آوری و مخلوط کنند تا به جای استفاده از سلاح‌هایی که دوست ندارند، مهمات بیشتری برای سلاح مورد علاقه‌شان بسازند. علاوه بر این، یک کمان پولادی جدید به بازی اضافه شده است که امکان تیراندازی بی‌صدا از دشمنان را فراهم می‌کند، احتمالاً مربوط به گیم‌پلی مخفیانه بازی است.

بخوانید  امید و هیجان سازنده Fable برای بازی جدید این سری

Capcom در ادامه توضیح داد که رویدادهای فشار سریع دکمه از نسخه بازسازی حذف شده و تیم توسعه تلاش کرده است تا مکانیک های جدیدی را جایگزین آنها کند که مناسب تر با گیم پلی مدرن بازی باشد.اندازه گیری ها مربوط به مکانیسم استفاده از چاقوی رزمی است. بازیکنان می توانند به جای تسلیم شدن در برابر حملات دشمن، مکانیسم دفاعی را با چاقوی خود با فشار دادن یک دکمه فعال کنند. البته در برخی شرایط همچنان می توانید از حملات دشمن فرار کنید.

با لئون در Resident Evil 4 به زامبی ها حمله کنید

بخشی دیگر از بهبودهای Resident Evil 4 Remake مربوط به عملکرد و هوش مصنوعی شخصیت همراه اشلی است. بازیکنان می توانند با فشار دادن یک دکمه به اشلی دستور دهند که نزدیک تر یا عقب تر حرکت کند. با این حال، اشلی همیشه بازیکنان را دنبال خواهد کرد. مطابق با کازونوری کادوییمدیر بازی، این تصمیم برای جلوگیری از رها کردن اشلی توسط بازیکنان در جایی امن گرفته شد که اغلب در نسخه اصلی دیده می شد. اشلی همچنین دیگر نوار سلامتی نخواهد داشت و زمانی که آسیب زیادی ببیند به زمین می افتد. در این شرایط بازیکنان باید با نگه داشتن یک دکمه او را احیا کنند و اگر سریع نباشند و اشلی در این شرایط صدمه ببیند، می میرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر