جیمز منگولد در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم Swamp Thing از دی سی است

منابع می گویند او با ایده های خود به گان و سفران نزدیک شد تا فیلمی بر اساس این شخصیت بسازد. با این حال، به نظر می رسد که ما با تولید و انتشار Swamp Thing فاصله داریم. چون منگولد از قبل برنامه کاری شلوغی دارد. منگولد در حال حاضر کارگردانی ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت را بر عهده دارد که در 30 ژوئن 2023 اکران خواهد شد.

هالیوود ریپورتر گزارش داد که جیمز منگولد در حال مذاکره با برادران وارنر است. برای کارگردانی Swamp Thing، که بر روی فیلم ترسناک ماوراء طبیعی Swamp Thing تمرکز خواهد کرد.

اگرچه زمانی که گان و سافران برنامه فیلم های آینده دی سی را اعلام کردند به منگولد اشاره ای نشد، منابع نزدیک به او می گویند مذاکرات او با برادران وارنر. هنوز در مراحل اولیه خود هستند. با این حال، منگولد در عصر سه شنبه یک توییت او یک کمیک Swamp Thing از برنی رایتسون و گان را در توییتر خود پست کرد، سپس آن توییت را بازنشر کرد تا شایعاتی مبنی بر اینکه جیمز منگولد کارگردانی فیلم Swamp Thing را بر عهده خواهد گرفت. منگولد قبلا گفته بود که از طرفداران سرسخت Swamp Thing و داستان های این شخصیت است.

به تازگی، جیمز گان و پیتر سافران، کارگردانان استودیو دی سی، از اولین قسمت از فیلم ها و مجموعه های جدید دنیای سینمایی دی سی، که معرفی ریبوت فیلم Swamp Thing بود، رونمایی کردند. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیونبه نظر می رسد کارگردان این فیلم ترسناک مشخص شده است.

بخوانید  Diablo 4 Saison 1 : Toutes les récompenses et objectifs du voyage saisonnier

او سپس فیلم بیوگرافی باب دیلن را برای پارامونت تولید خواهد کرد که پروژه بعدی او خواهد بود. جیمز منگولد عمدتاً برای تولید آثاری مانند هویت، راه رفتن در خط، فیلم او برای فیلم های یوما، ولورین، لوگان و فورد در مقابل فراری با 3:10 شناخته شده است و دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. منگولد همچنین اخیرا کارگردانی فیلمی بر اساس باستر کیتون را بر عهده گرفت.

جیمز منگولد کارگردان لوگان و ایندیانا جونز 5 در حال مذاکره با برادران وارنر است. و DC برای رهبری Swamp Thing.

جیمز منگولد روی فرش قرمز فورد و فراری

Swamp Thing توسط نویسنده Len Wein و طراح Bernie Wrightson ساخته شد و اولین بار در سال 1971 معرفی شد. نام اصلی این شخصیت دکتر Alec Holland است که پس از مرگ به این موجود تبدیل می شود. پیش از این، Swamp Thing، The Return of Swamp Thing و Swamp Thing که پس از یک فصل کنسل شد، بر اساس این شخصیت ساخته شده بودند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر