ملیسا باررا با رادیو سکوت برای تولید فیلم Monster برای یونیورسال دوباره همکاری می‌کند

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم ملیسا بارارا بعد از فیلم Scream of 2022 و فیلم Scream VI دوباره با Radio Silence همکاری کرد. این بازیگر مکزیکی در فیلم هیولایی رادیو سکوت که برای یونیورسال پیکچرز تولید می شود، بازی خواهد کرد.

در حال حاضر، جزئیات فیلم بعدی رادیو سکوت مخفی نگه داشته شده است، اما ظاهراً با اثری مشابه مرد نامرئی و رنفیلد روبرو خواهیم بود که بار دیگر یکی از هیولاهای کلاسیک یونیورسال را به نمایش خواهد گذاشت. این فیلم که در مقطعی «دختر دراکولا» نام داشت، داستان گروهی آدم ربا را روایت می‌کند که گروهی از جوانان از جمله دختر دراکولا را می‌دزدند.

متیو بتینلی-اولپین و تایلر ژیلت از شرکت رادیو سکوت، در راس این پروژه قرار دارند ویلا چاد با گیوم شروک، پل نینشتاین و جیمز وندربیلت Project X Entertainment به عنوان تهیه کننده کار می کند. استیون شیلدز او فیلمنامه این فیلم را نوشت و گای بیوسیک برای رفع آن کار کنید.

ملیسا باررا بار دیگر با Radio Silence همکاری می کند تا یک هیولا هیجان انگیز برای یونیورسال پیکچرز تولید کند.

ملیسا باررا در فیلم Scream VI مجدداً این نقش را بازی کرد که این فرنچایز را به نسل جدیدی از مخاطبان معرفی کرد و به پردرآمدترین فیلم این فرانچایز در تمام دوران تبدیل شد. این بازیگر در فیلم موزیکال کارمن (کارمن) با پل مسکال این یک همبازی بود که در 21 آوریل توسط Sony Pictures Classics در آمریکا اکران خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تجهیزات شبکه پسیو چیست؟