واکنش منتقدان به بازی Minecraft Legends

کنسول های سرگرمی: 80 از 100

IGN: 70 از 100

خدا گیک است: 90 از 100

میانگین امتیاز بازی Minecraft Legends به تازگی منتشر شده است و بازخورد نسبتا خوبی را شاهد بوده ایم.

Minecraft Legends دائماً در تلاش است تا ماجراجویی جهان باز را با پیچیدگی های سبک استراتژی همزمان ترکیب کند. نبردی که گاهی باعث می شود عموم مردم لذت را از دست بدهند. با این حال، محیط‌های پر زرق و برق و دنیای هوشمندانه‌ای که از خلاقیت‌های آشنا الهام گرفته شده‌اند، نقاط ضعف بازی را جبران می‌کنند. در جایی که دیگر بازی‌های استراتژی شامل پیچیدگی‌های عمیق هستند، Minecraft Legends قلب و ماهیت خاص خود را دارد و مقاومت در برابر جذابیت آن سخت است. اولین تجربه Mojang در این سبک گاهی اوقات شما را ملزم به انجام کارهای مختلف می کند. اما هنگامی که او جنبه خوب خود را نشان می دهد، دنیای متنوعی از چالش های جنگی مختلف را برای کشف باز می کند و در نهایت با یک تلاش فریبنده و فریبنده مواجه خواهید شد.

رادار بازی: 50 از 100

Minecraft را می توان یکی از سرگرم کننده ترین و محبوب ترین بازی های ویدئویی دانست. محصولی که در آن بازیکن می تواند بی نهایت خلاقیت را بروز دهد و خود مردم نیز با ساخت اشیاء مختلف سرگرمی خود را ایجاد کنند. در همان زمان استودیو موجانگ با همکاری Blackboard Interactive شروع به ساخت محصولی با قابلیت خلق لحظات متفاوت و بامزه برای جامعه کاربران Minecraft کرد.

Minecraft Legends یک بازی استراتژیک جذاب است که کار بسیار خوبی در ساده سازی یک ژانر پیچیده بدنام انجام می دهد. این نیز بدون حذف عنصر بسیار مهم انتخاب و نتیجه. با این حال، برخی از بخش های مهم این سبک، مانند اجازه دادن به گروه های خاص برای انجام کارهای مختلف، قربانی این ساده سازی شده است و این چیز بدی است. زیرا گزینه های استراتژیک شما را در میدان جنگ محدود می کند. در همین حال، Minecraft Legends از دیگر عناصر قابل تشخیص خود مانند واحد کار درون بازی برای تأثیرگذاری عالی استفاده می کند. علاوه بر این، با مشاهده بلوک‌های زیبای اطراف، شاهد ارائه زیبایی‌شناسی شناخته شده و خاص Minecraft به بهترین شکل ممکن هستیم. همه اینها در حالی است که ساختار سطح دشواری اواخر بازی می تواند خسته کننده باشد، اما سیستم co-op و PvP درخشان این استراتژی همزمان را جالب می کند.

Minecraft Legends به طور شگفت انگیزی یک بازی استراتژیک عمیق است و آنچه را که کاربران در مورد این ژانر دوست دارند را در بر می گیرد. همچنین شاهد اضافه شدن آیتم های بیشتری هستیم.

Minecraft Legends یک بازی اکشن و استراتژیک است که ساخت آن از سال 2018 آغاز شد و در سال 2022 در رویداد Xbox و Bethesda 2022 به نمایش درآمد. از نظر گیم پلی، بازیکنان با ساخت های مختلف باید ساختمان ها و پایگاه های مختلف را آماده کنند و با دشمنان بازی مبارزه کنند. در ضمن، می‌خواهم اشاره کنم که بازیکنان می‌توانند Minecraft Legends را به صورت انفرادی و همکاری با دوستان خود تجربه کنند.

چندی پیش میانگین امتیاز Minecraft Legends منتشر شد و ما شاهد بازخورد نسبتا خوبی برای آخرین بازی منتشر شده توسط استودیوهای بازی سازی Xbox هستیم. در ادامه می توانید برخی از نظرات منتقدان Minecraft Legends را در یک گیمر بخوانید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

افسانه های Minecraft

  • سازنده: Mojang و Blackbird Interactive
  • ویرایشگر: استودیوهای بازی Xbox
  • سبک: استراتژی اقدام
  • سکو: PC، Xbox One، Xbox Series X | Xbox Series S، PlayStation 4، PlayStation 5، Nintendo Switch
  • تاریخ انتشار: 29 آوریل

پوستر بازی Minecraft Legends

Game Informer: 70 از 100

Minecraft Legends نور رضایت‌بخش جدیدی را بر یکی از غنی‌ترین دنیاهایی که می‌توانیم به خاطر بسپاریم می‌تاباند. این بهترین بازی در سبک خودش نیست، اما ترکیبی از مواردی مانند اکشن، تاکتیک، استراتژی و موبا باعث شده است که طرفداران Minecraft عاشق این بازی شوند و حتی کاربرانی را که تا به حال بازی Mojang را انجام نداده‌اند جذب کند. [اشاره به ماینکرفت] نمی دانسته اند

Minecraft Legends ایده‌های خوبی دارد، اما از تصمیم خود برای متمرکز کردن اکشن حول محور یک قهرمان ناامید شده‌اند. Minecraft Legends با محیط بصری محدود، کنترل‌های بسیار کم و هوش مصنوعی غیر جالب، نمی‌تواند یک چرخه جنگی جذاب یا فرصتی برای تفکر خلاق فراهم کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  احتمال اضافه شدن بازی Up به پلی استیشن پلاس پریمیوم