یوبی سافت می گوید سرویسش می تواند با گیم پلی رقابت کند


مدیر سرویس یوبی سافت پلاس معتقد است که این شرکت با ارائه محتوای اشتراکی قدرتمند می تواند با ایکس باکس گیمز رقابت کند.

پس از افشای طولانی مدت و گمانه زنی ها، بالاخره سرویس +Ubisoft بر روی پلتفرم Xbox عرضه شد، بنابراین Ubisoft سرویس اشتراک خود را برای اولین بار در اختیار گیمرهای کنسول قرار داد. در همین راستا فیلیپ ترمبلیرئیس سرویس یوبی سافت پلاس توضیحی درباره نحوه برنامه ریزی این شرکت فرانسوی برای رقابت با سایر سرویس های اشتراکی مانند بازی های ایکس باکس ارائه کرده است. ترمبلی فکر می کند مجموعه بازی های یوبی سافت به فروش سرویس اشتراک ناشر کمک خواهد کرد.

او افزود: “خیلی خوب است که ما پیشنهادهایی برای خرید اشتراک از گیمرهای ایکس باکس یا دیگر شرکای خارجی داریم. من فکر می کنم همانطور که در سایر صنایع سرگرمی دیده ایم، موفقیت به تمرکز محتوا بر روی آنچه مصرف کنندگان می خواهند بستگی دارد. این چیزی است که ما با آن ارائه می دهیم. سرویس Ubisoft Plus، و ما محتوای فوق العاده قدرتمندی در داخل داریم.

دسترسی به همه بازی‌های ما به این معنی است که می‌توانیم به بازیکنان کمک کنیم تا امتیازات دیگر خود را کشف کنند. ممکن است مردم ما را با سری Assassin’s Creed یا Far Cry و Tom Clancy بشناسند. با این حال، ممکن است بازی‌های دیگری نیز در این لیست وجود داشته باشد که آن‌ها آن‌ها را مرتبط با ما ندانسته‌اند و این فرصتی برای آنها خواهد بود تا آنها را بررسی کنند.

بازی های آینده یوبی سافت

سرویس Ubisoft Plus با بیش از 60 بازی بر روی پلتفرم Xbox در دسترس قرار گرفته است و به مشترکین اجازه می دهد تا تمام محتوای اضافی این بازی ها را کشف کنند. اگرچه در داخل این سرویس محتوای جدید و هیجان انگیز زیادی برای گیمرهای ایکس باکس وجود دارد، اما یوبی سافت قیمت سرویس خود را 18 دلار در ماه اعلام کرده است. به نظر می رسد این قیمت در مقایسه با سرویس Xbox Gameplay کمی گران باشد. زیرا مایکروسافت سرویس Gameps Ultimate را با قیمت ماهانه 15 دلار ارائه می دهد و اشتراک آن شامل دسترسی به این سرویس در کنسول های Xbox و PC، Xbox Live Gold و EA Play می شود.

بخوانید  فروش Street Fighter 6 به بیش از 2 میلیون نسخه رسید

به گفته یوبی سافت، سرویس اشتراک ماهانه 18 دلاری امکان دسترسی به بازی های رایانه شخصی این شرکت و سرویس Luna آمازون را فراهم می کند. با وجود گران بودن این سرویس نسبت به Gamepass، به نظر می رسد این ناشر فرانسوی به موفقیت فعالیت خود اطمینان دارد.

ترمبلی در مصاحبه ادامه داد: «نمی‌توانم به طور خاص در مورد امور مالی صحبت کنم، اما چیزی که می‌توانم بگویم این است که فکر می‌کنم گسترش سرویس ما به ایکس‌باکس و سایر تبلیغات در اطراف یوبی‌سافت پلاس که در بازار در حال انجام است». این نشان می دهد که ما به این مدل کسب و کار اعتماد داریم و نتایج مثبتی را شاهد خواهیم بود. “من فکر می کنم این تجارت چیزی نیست که به راحتی از بین برود.”

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با ما در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر