موزیکال Lost Boys در حال ساخت است، چرا که نه؟



اقتباس های موزیکال از کتاب ها، برنامه های تلویزیونی و حتی فیلم ها به سختی جدید هستند. برادوی با یک موزیکال بازگشت به آینده به گذشته برمی گردد و احتمالاً فقط زمان زیادی است که ما یک اقتباس Die Hard را دریافت کنیم… اوه صبر کنید. در حال حاضر است یک چیز. بنابراین تعجب آور نیست که یک موزیکال بر اساس خون آشام کلاسیک کالت سال 1987، پسران گمشده، رسما در حال تولید است.

ضرب الاجل گزارش می دهد که پاتریک ویلسون، جیمز کارپینلو و مارکوس چیت (عزیز میلیون دلاری) در حال اقتباس با کتابی از مایکل آردن، دیوید هورنسبی (در فیلادلفیا همیشه آفتابی است) و بازیگر برادوی، کریس هوچ، هستند.

موسیقی توسط گروه پاپ راک The Rescues با ایتان پاپ (Tina: The Tina Turner Musical) به عنوان سرپرست موسیقی ارائه خواهد شد.

زمان بندی بازیگری و تولید اعلام نشده است. جوئل شوماخر فیلم اصلی The Lost Boys را کارگردانی کرد که روی دو برادر متمرکز بود که به شهر جدیدی نقل مکان می کنند و متوجه می شوند که منطقه لانه خون آشام ها است. این فیلم دو دنباله مستقیم به ویدئو و دو مجموعه کتاب کمیک را تولید کرد. دنباله سوم در سال 2021 اعلام شد، اما هیچ چیزی تا کنون به نتیجه نرسیده است.

این موزیکال همچنین با توافق ویژه با برادران وارنر تولید خواهد شد. Theatre Ventures، تا بتواند بخشی از موسیقی اصلی فیلم توسط توماس نیومن را ارائه دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

بخوانید  سازندگان بازی هدف ساخت پلی استیشن 5 پرو را درک نمی‌کنند
تحریریه مجله بازی یک گیمر