حالت تصویر بزرگ Steam بالاخره یک به‌روزرسانی الهام گرفته از Steam Deck دریافت می‌کند

لیست کامل به‌روزرسانی‌های Big Picture Mode از نسخه بتای قبلی آن را می‌توانید در این قسمت پیدا کنید یادداشت های وصله به روز رسانی مشتری. حالت تصویر بزرگ را می توان با ضربه زدن روی نماد در سمت راست بالای مشتری Steam، در کنار نام کاربری خود فعال کرد.

همانطور که توسط یوروگیمر، رابط کاربری جدید Big Picture اکنون به عنوان بخشی از آخرین به روز رسانی مشتری پس از چهار ماه آزمایش بتای باز در دسترس است. رابط کاربری ساده شده دارای یک صفحه اصلی جدید با دسترسی آسان به عناوین اخیراً پخش شده و همچنین به روز رسانی بازی های دیگر در کتابخانه شما است.

این به روز رسانی، بسیاری از رابط کاربری را بهینه کرده است تا تجربه بهتری را برای کاربران کنترلر فراهم کند، و این تغییرات بر اساس UI رایانه بازی قابل حمل Steam Deck Valve است. این تغییرات شامل یک پوشش جدید برای دسترسی سریع به دستاوردها و راهنماها و همچنین منوی سیستم جدید و منوی دسترسی سریع است.

این به‌روزرسانی همچنین بخش‌بندی سفت و سخت رابط کاربری قبلی بین دسته‌های کتابخانه، فروشگاه و انجمن را حذف کرد، به جای آن یک جستجوی جهانی جدید را اجرا کرد که تمام Steam را در بر می‌گیرد.

شرحی ارائه نشده است

حالت تصویر بزرگ Steam که در سال 2012 برای گیمرهایی که رایانه شخصی را با یک صفحه نمایش بزرگ یا تلویزیون و کنترلر جفت می کنند، معرفی شد، سرانجام بر اساس رابط کاربری شیک Steam Deck تغییرات اساسی و ضروری دریافت کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  La NASA n'a pas réussi à sauver la Terre lors d'une simulation d'impact d'astéroïde