رویکرد توسعه دهنده Baldur's Gate 3 برای انتشار بازی ها تغییری نکرده است

مانند بازی های قبلی، بازی بعدی استودیو لاریان احتمالا یک دوره دسترسی زودهنگام خواهد داشت.

استودیوی لاریان با بازی‌هایی مانند Divinity: Original Sin و Baldur's Gate 3 موفقیت زیادی کسب کرده است. راز این موفقیت در دوره‌های طولانی و پربار Early Access است که برای هر سه بازی تنظیم شده است. اگرچه جزییات زیادی از بازی آینده لاریان فاش نشده است، به جز عدم ارتباط آن با Baldur's Gate یا Dungeons and Dragons، اما به احتمال زیاد این بازی نیز مانند آثار قبلی، قبل از عرضه جهانی در دسترسی اولیه قرار خواهد گرفت.

طبق صحبت های اخیر مایکل دوسدر مصاحبه ای با Gamefile Media، مدیر انتشارات Larian، به نظر می رسد که بازی بعدی این استودیو ابتدا به عنوان دسترسی اولیه در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. داس معتقد است که این روش با رویکرد لاریان در تعامل با بازیکنان مطابقت دارد و همچنین خطرات توسعه و انتشار بازی های AAA را کاهش می دهد.

او می گوید: “در حال حاضر، بهترین راه برای توسعه و انتشار یک بازی، تعامل مداوم با بازیکنان است. این تعامل با راه اندازی بازی در دسترسی اولیه و دریافت بازخورد مستقیم از بازیکنان امکان پذیر است. بازی بعدی ما، هر چه که باشد، احتمالاً در Early Access منتشر خواهد شد.» این روش شانس را کاهش می دهد و شما را با یک مسیر تعریف شده باقی می گذارد.

وقتی یک بازی AAA را بدون دسترسی زودهنگام منتشر می کنید، انتشار بازی بدون دریافت بازخورد از بازیکنان یک خطر بزرگ است. زیرا ممکن است بازی چندان محبوب نباشد، اما با دسترسی اولیه، خیلی سریع متوجه می شوید که بازی خوب است یا خیر. “این به هدایت بازی به سمت موفقیت کمک می کند.”

بخوانید  شایعه: Horizon Forbidden West در میان بازی های پلی استیشن پلاس فوریه 2023

اطلاعات کمی در مورد بازی آینده استودیوی لاریان فاش نشده است و به نظر می رسد که تا مدتی جزئیات بیشتری فاش نشود. تنها چیزی که مسلم است این است که این بازی هیچ ارتباطی با Divinity: Original Sin 3 ندارد و با ساخته های قبلی استودیو Larian متفاوت است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر