شایعه: Horizon Forbidden West در میان بازی های پلی استیشن پلاس فوریه 2023

به نظر می رسد لیست آثار مشترکین سطح اضافی و سرویس پریمیوم پلی استیشن پلاس که هفته آینده در دسترس خواهد بود، قبل از اعلام رسمی سونی فاش شده است.

به‌عنوان جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی، به نظر می‌رسد فهرست برخی از آثاری که در فوریه 2023 در دسترس مشترکین سطح اضافی سرویس PS Plus قرار می‌گیرد، فاش شده است. در حال حاضر سونی تا زمان نگارش متن این خبر واکنش رسمی در این مورد نداده است. افشاگر معتبر billbil-kun به تازگی در حساب توییتر خود از لیست جدیدی از بازی‌هایی که به دو سطح فوق‌الذکر پلی‌استیشن پلاس اضافه می‌شوند، رونمایی کرده است. این شخص تقریباً از سپتامبر 2021 تا کنون سابقه خوبی در این زمینه داشته است. در زیر می توانید لیست مورد نظر را مشاهده کنید.

  • بازی Horizon Forbidden West
  • بازی Scarlet Nexus
  • بازی Resident Evil VII: Biohazard
  • بازی Borderlands 3

در ژانویه، آثاری مانند Back 4 Blood، Dragon Ball FighterZ، Devil May Cry 5: Special Edition،زندگی عجیب است و Life is Strange: قبل از اینکه طوفان در دسترس کاربران این دو طبقه قرار گیرد. علاوه بر نام های ذکر شده، شاهد انتشار آثار کلاسیک پلی استیشن 1 مانند فیلتر سایفون، تخریب جنگ ستارگان و هات شات گلف 2 نیز در این سرویس بوده ایم.

Sony PlayStation Plus Essential، PlayStation Plus Extra و PlayStation Plus Premium/Deluxe (سرویس سونی پلی استیشن پلاس)

دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

این آثار قرار است در تاریخ 21 فوریه (2 مارس) به کاتالوگ خدمات سطح اضافی و پریمیوم پلی استیشن پلاس اضافه شوند. البته این فرد در ادامه صحبت های خود گفت که بازی های ذکر شده همه عناوینی نیستند که در این هفته در اختیار کاربران پلی استیشن قرار می گیرند و کارهای دیگری نیز در دست انجام است. در صورت صحت این شایعه شاهد اضافه شدن آثار باکیفیت به کاتالوگ PS Plus خواهیم بود.

بخوانید  مایکروسافت در حال متحول کردن فناوری ردیابی پرتو است
تحریریه مجله بازی یک گیمر