هفت بازی به زودی از Game Pass حذف خواهند شد


لیست 7 بازی جدیدی که به زودی از سرویس Game Pass منتشر می شود منتشر شد که در آن شاهد حضور Alien: Isolation هستیم.

با رسیدن به اواسط فوریه، اسامی جدیدی در لیست انتشار سرویس Xbox Game Pass این ماه منتشر شده است و بازی Alien: Isolation استودیو Creative Assembly یکی از آثاری خواهد بود که به زودی تا دو هفته دیگر از این سرویس خارج می شود. . این بازی که در سال 2014 برای کنسول های نسل هفتم و هشتم مایکروسافت و سونی منتشر شد، 15 سال پس از وقایع فیلم Alien و در سال 2137 روایت می شود و داستان رویارویی آماندا ریپلی با یک نیروی فرازمینی ناشناخته در سواستوپل را روایت می کند. فضاپیما .

این بازی از زمان عرضه بر روی کنسول های نسل هشتم، حتی برای کنسول های میان نسلی پلی استیشن 4 پرو و ​​ایکس باکس وان ایکس و تمامی کنسول های خانواده PS4 و PS5، Xbox One و Xbox Series X هیچ به روز رسانی یا ارتقای دریافت نکرده است. با وضوح تصویر 1080p پخش می شود. البته بازی Alien: Isolation یکی از جدیدترین بازی هایی است که تحت برنامه FPS Boost کنسول های نسل نهم مایکروسافت، این امکان را برای کاربران هر دو کنسول Xbox Series X و S فراهم می کند تا به گیم پلی تعلیق و ترسناک اول شخص بپردازند. این بازی با نرخ فریم 60

دو بازی نقش آفرینی ژاپنی Octopath Traveler و Final Fantasy 13: Square Enix’s Lightning Returns، بازی مبارزه ای محبوب Dragon Ball FighterZ، دو بازی مستقل Crown Trick و Far: Changing Tides و در نهایت Madden NFL 21 از دیگر بازی هایی خواهند بود که قرار است در 28 فوریه (9 مارس) به طور دائم از دسترس مشترکین Game Pass در کنسول های Xbox و رایانه شخصی حذف خواهد شد.

بخوانید  معرفی PSVR 2 در کنفرانس CES 2023 سونی

مانند Alien: Isolation، Lightning Returns که آخرین بازی سه گانه Final Fantasy 13 حماسه است، بازی دیگری است که با نرخ فریم 60 بر روی کنسول های Xbox نسل نهم با آپدیت FPS اجرا می شود. Boost و این آخرین فرصت است. برای طرفداران در سراسر جهان و مجموعه فاینال فانتزی آنجا خواهد بود تا این بازی منحصر به فرد را قبل از خروج از Game Pass تجربه کند.

بسته به هر ماه، کاربران سرویس Game Pass می توانند این بازی ها را قبل از حذف از این سرویس با 20 درصد تخفیف خریداری کنند. بسته های الحاقی Trauma، Last Survivor، The Trigger، Crew Expendable، Lost Contact، Safe Haven و Corporate برخی از بسته های الحاقی Alien: Isolation هستند که عناصر داستانی و مراحل خاصی را به گیم پلی بازی اضافه می کنند. همچنین طبق اعلام قبلی مایکروسافت، بازی های زیر تا چند ساعت دیگر در دسترس مشترکین گیم پس قرار نمی گیرند:

  • محاصره کردن
  • CrossfireX
  • دوزخ
  • دوباره کامپایل کنید
  • Skull: The Hero Slayer
  • آخرین بچه های روی زمین

دارندگان Gamepass باید توجه داشته باشند که این آخرین فرصت برای تجربه CrossfireX خواهد بود و پس از این تاریخ، این نسخه از بازی و همچنین کمپین داستانی تک نفره CrossfireX که توسط Remedy ساخته شده است، برای همیشه در دسترس کاربران نخواهد بود و امکان خرید مجدد آن وجود داشته باشد.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.