یک SSD 2 ترابایتی PS5 را با یکی از بهترین قیمت‌ها خریداری کنید

نصب SSD در PS5 نسبتاً آسان است: فقط پانل بیرونی PS5 – یا پانل سمت راست کنسول نسخه دیجیتال PS5 را بردارید – چند پیچ ​​را بردارید، فاصله را روی درایو تنظیم کنید، سپس SSD خود را وصل کنید. کنسول PS5 خود را دوباره مونتاژ کنید و اکنون ظرفیت ذخیره سازی بیشتری خواهید داشت.

در آمازون، Crucial P5 Plus NVMe M.2 به تنها 131 دلار کاهش یافته است. این نسخه دارای هیت سینک است تا SSD بتواند استرس و دمای بالا را تحمل کند و مخصوص گیمرهای PC و PS5 طراحی شده است. با توجه به اینکه پرداخت حدوداً برای 1 ترابایت غیر معمول نیست، این یک معامله عالی است.

یکی از ویژگی های اصلی کنسول پلی استیشن 5، درایو حالت جامد فوق سریع آن است که یک جهش به جلو نسبت به هارد دیسک استاندارد نصب شده بر روی نسخه قبلی خود است. در حالی که SSD سرعت بارگذاری صفحه را افزایش می دهد و بازگشت به عناوین خاص را تقریباً فوری می کند، پر کردن 667 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل استفاده چندان دشوار نیست. خوشبختانه، پلی استیشن یک اسلات باز M.2 برای کاربران در نظر گرفته است تا درایوهای خود را گسترش دهند. و حالا شما می توانید یک SSD 2 ترابایتی بگیرید برای یکی از بهترین قیمت هایی که دیده ایم.

با دو ترابایت فضای اضافی، می توانید آن را نگه دارید زیاد بازی های بیشتری روی PS5 شما نصب شده است. P5 Plus بدون هیت سینک در صورت تمام شدن نسخه فوق 120 دلار برای شما هزینه خواهد داشت و می توانید هیت سینک را در آن نصب کنید. آن را جداگانه به قیمت 11 دلار خریداری کنید

بخوانید  توسعه دهنده می گوید Witcher 4 "Witcher 3 در لباس های جدید" نیست

Crucial P5 Plus 2TB با هیت سینک

Crucial P5 Plus 2TB بدون هیت سینک

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.