توسعه دهنده می گوید Witcher 4 “Witcher 3 در لباس های جدید” نیست

The Witcher 4 یک سه گانه جدید را آغاز می کند و یکی از موردانتظارترین بازی های آینده CD Projekt Red است. هنوز چیزهای زیادی در مورد آن نمی دانیم وجود دارد، اما CD Projekt اکنون مقداری از انتظارات را روشن کرده است.

به عنوان بخشی از آخرین گزارش درآمد CD Projekt، میکال نواکوفسکی، مدیرعامل این شرکت گفت که The Witcher 4 “The Witcher 3 در لباس‌های جدید” نخواهد بود. هدف آن نوآوری و متمایز شدن از بازی های قبل از آن است.

وقتی صحبت از خطرات عناصر نوآورانه به میان می‌آید، ایجاد یک بازی جدید همیشه یک ریسک خلاقانه است، به‌ویژه زمانی که سعی می‌کنیم مرزهای جدید را کنار بگذاریم و مناطق جدید را کشف کنیم؛ این کاری است که قبلاً هرگز آن را انجام نداده‌ایم. البته ضربه قلم مو، اما من نمی توانم بدون صحبت در مورد خود بازی وارد جزئیات شوم.” حدس می‌زنم چیزی که می‌گویم این است که نباید انتظار یک «ویچر 3 در لباس‌های جدید» را داشته باشید.

طبیعتاً The Witcher 4 بر روی The Witcher 3 و سایر بازی‌های قبل از آن ساخته شده است. اما نواکوفسکی گفت که The Witcher 4 “عناصر گیم پلی جدید و مکانیک های جدیدی که در بازی های قبلی ما ندیده اید” را اضافه خواهد کرد.

او گفت: «من می‌گویم که انجام چنین کارهایی همیشه یک خطر است؛ فقط تکرار آنچه قبلا انجام شده نیست.

همچنین از مدیر اجرایی خواسته شد تا جزئیاتی در مورد تاریخ انتشار The Witcher 4 ارائه دهد. با این حال، وی مایل به اظهار نظر در این مورد نیست، زیرا “افشای تاریخ انتشار بخشی از برنامه بازاریابی است و این چیزی نیست که ما آماده باشیم. برای انجام اینجا.” مدیریت قبلاً در سال 2022 اعلام کرده بود که The Witcher 4 در اولین فرصت در سال 2025 منتشر خواهد شد.

بخوانید  تریلر جدید فیفا ۲۳ با محوریت بخش Career

با این حال، او می‌گوید که The Witcher 4 «توسعه‌یافته‌ترین پروژه» CD Projekt در حال حاضر است، به این معنی که دورترین پروژه در توسعه‌اش است. در مرحله پیش تولید باقی مانده است، اما انتظار می رود تولید کامل آن در نیمه دوم سال 2024 آغاز شود. بیش از 400 نفر در حال حاضر بر روی The Witcher 4 کار می کنند که در حال توسعه با نام رمز Polaris است.

CD Projekt تعدادی بازی آینده را در دست ساخت دارد که فراتر از The Witcher 4 است. همچنین در حال توسعه دنباله ای برای Cyberpunk 2077، بازسازی نسخه اصلی Witcher، یک IP جدید با نام رمز Hadar و یک عنوان جدید Witcher است. از سیل ملاس.

تحریریه مجله بازی یک گیمر