مجموعه 4210 قطعه ای بتمن لگو بر اساس مجموعه انیمیشن های کلاسیک اکنون در دسترس است

مجموعه جدید بتمن لگو با الهام از Batman: The Animated Series اکنون برای Lego Insiders در دسترس است. تبدیل شدن به یک Lego Insider رایگان است (این یک برنامه پاداش است)، بنابراین اگر به مجموعه عظیم لگو علاقه مند هستید، باید ثبت نام کنید تا مطمئن شوید که آن را قبل از ناپدید شدن دریافت می کنید. این مجموعه 4210 قطعه ای 300 دلار قیمت دارد و مختص فروشگاه لگو است، به این معنی که می تواند زودتر از سایر کیت های ساختمانی در مقیاس بزرگ به فروش برسد. پس از تکمیل، این نمایشگر با ارزش مرکزی، افق کامل شهر گاتهام را نشان می دهد. این مجموعه از 4 آوریل برای همه مشتریان در دسترس خواهد بود، اما فقط یک دقیقه طول می کشد تا بتوانید آن را زودتر خریداری کنید.

Lego Batman: The Animated Series Gotham City
Lego Batman: The Animated Series Gotham City

آلبوم عکس

این مجموعه دارای 15 پانل است که می توان آنها را حذف کرد تا فضای داخلی Wayne Manor، Batcave و Arkham Asylum را نشان دهد و شامل چهار مینی فیگور Batman، Joker، Harley Quinn و Catwoman در مجموعه انیمیشن های خود است. همچنین یک مینی بت‌موبیل و یک مینی بت‌وینگ همراه این مجموعه وجود دارد و اگر آماده نصب آن بر روی دیوار خود نیستید، می‌توانید با خیال راحت آن را با استفاده از یک تکیه‌گاه تاشو روی یک سطح نمایش دهید.

هنگامی که مونتاژ می شود، اندازه آن 16.1 اینچ (41 سانتی متر) ارتفاع، 30 اینچ (76 سانتی متر) عرض و 2.3 اینچ (6 سانتی متر) عمق است، بنابراین باید مطمئن شوید که فضای کافی برای نشان دادن آن در پایان کار دارید. . .

بخوانید  تشریح صحنه‌های Ant-Man & The Wasp: Quantumania Post-Credits

اگر می خواهید مجموعه پیچیده دیگری از بتمن بسازید، این دیورامای انحصاری Batcave فروشگاه لگو از فیلم بازگشت بتمن در سال 1992 نیز بسیار جالب است. ضخیم‌تر است، اما با جزئیات Batsuit، مانند صندلی فرمان، صفحه‌نمایش کامپیوتر، و حتی گاوصندوق Batsuit پر شده است. این یک قطعه نمایشگر است که وقتی با آن بازی نمی کنید به خوبی جمع می شود، حتی اگر قیمت آن 400 دلار بیشتر باشد.

برای مجموعه ای مقرون به صرفه تر، این سه نسخه را که بر اساس برخی از وسایل نقلیه پیشرفته بتمن ساخته شده اند، بررسی کنید: Batmobile (40 دلار)، Batwing (37 دلار) و Batcycle (40 دلار).

تحریریه مجله بازی یک گیمر