تشریح صحنه‌های Ant-Man & The Wasp: Quantumania Post-Credits

اول: اولین کانگ در این صحنه، کسی که شبیه یک فرعون مصر باستان است، شاید بیشتر با نام راما توت، دشمن چهار شگفت انگیز شناخته شود. این شخصیت اولین نسخه کانگ بود که در کمیک ها معرفی شد، زمانی که او Fantastic Four را در مصر باستان به بردگی گرفت. بین ظاهر کوتاه آقای Fantastic جان کرازینسکی و اکنون این، ورود کامل Fantastic Four به MCU احساس می‌شود که هر روز ممکن است اتفاق بیفتد. بله، ما هنوز دو سال با فیلم Fantastic Four فاصله داریم، اما گروه یا اعضای گروه، مطمئناً قبل از آن نقش‌هایی را در جای دیگری بازی خواهند کرد.

هشدار: موارد زیر حاوی اسپویلرهای Ant-Man & The Wasp: Quantumania است. اگر فیلم را ندیده اید و می خواهید دست نخورده بمانید، همین الان خواندن را متوقف کنید.

فیلم‌های Ant-Man مانند بسیاری از فیلم‌های دیگر در دنیای سینمایی مارول نبوده‌اند، اما Ant-Man & the Wasp: Quantumania هنوز هم وزنه‌ای جدی بر دوش دارد. سریال کوچکی که می تواند فاز جدید MCU را راه اندازی کند و خبر از ورود یک شرور اصلی جدید برای کل فرنچایز می دهد: Kang the Conqueror.

مگر اینکه شما یک متخصص کتاب های مصور باشید، صحنه نیمه اعتباری در Ant-Man & the Wasp: Quantumania به احتمال زیاد سوالات بیشتری را نسبت به پاسخ های آن ایجاد خواهد کرد.

این صحنه جاناتان میجرز را در نقش کانگ نشان می‌دهد – یک کتاب مصور برجسته که توسط ویکتور تایملی نوشته شده است – در غرب وحشی، در حال ارائه یک نمایش از نوع فروشنده روغن مار به جمعیت کوچکی است. و در این جمع، لوکی تام هیدلستون و موبیوس اوون ویلسون هستند. به نظر می رسد لوکی به شدت از کانگ می ترسد، در حالی که موبیوس تحت تأثیر قرار نگرفته است… هنوز. واضح است که لوکی در مورد اتفاقی که برای One Who Remains رخ داد به موبیوس گفت – نسخه جایگزین مردی که تبدیل به کانگ شد که در پایان فصل 1 با او آشنا شدیم – اما فقط لوکی و سیلوی واقعاً می‌دانند که او چه نوع تهدیدی برای جهان چندگانه دارد. .

بخوانید  چگونه دکتر نسبت را به صورت رایگان در Honkai: Star Rail دریافت کنیم

این که نه TVA و نه رویدادهای فصل 1 لوکی هرگز در طول Ant-Man & the Wasp: Quantumania مطرح نشدند، کمی ناامیدکننده است، اما اگر به تیتراژها پایبند باشید، با یک نگاه کوتاه به فصل 2 Loki پاداش خواهید گرفت.

در این صحنه شاهد سه شخصیت جدید هستیم که همگی توسط جاناتان میجرز که نقش منفی اصلی فیلم را بازی می‌کردند. این کانگ‌های دیگر با یکدیگر در مورد اتفاقاتی که در قلمرو کوانتومی رخ داده است صحبت می‌کنند و اینکه چگونه کانگی که کل فیلم را با آن گذراندیم اکنون مرده است. این کانگ‌ها قبلاً در فیلم ذکر شدند – آنها کانگ ما را به قلمرو کوانتومی تبعید کردند زیرا آنچه را که او برای مولتی‌ورس برنامه‌ریزی کرده بود دوست نداشتند.

اما Ant-Man & the Wasp: Quantumania اولین فیلم فاز 5 MCU است، به این معنی که برنامه های زیادی دارد و زمانی برای بیهودگی های پس از اعتبار ندارد. خیر – این فیلم دارای دو تیز جداگانه برای فصل های بعدی MCU است.

Ant-Man & the Wasp: صحنه میانی فیلم Quantumania توضیح داد – همه این کانگ‌های دیگر چه کسانی هستند؟

بعدی: نحوه کار کانگ در کمیک های مارول متناقض است و ما آن را اینجا می بینیم. شورای کانگ در واقع است نه مجموعه ای از نسخه های جایگزین کانگ اما آینده و گذشته او. کانگ بیش از هر شخصیت دیگری که در MCU ملاقات کرده ایم، زندگی کرده است و هزاران عمر در هزاران واقعیت مختلف زندگی کرده است. اما این فقط یک فرد است. همانطور که گفتم، این متناقض است، پس منطق را زیاد زیر پا نگذارید. ماهیت وجود کانگ فراتر از توانایی ما برای درک یا توصیف کامل است.

بخوانید  امی آدامز در حال مذاکره برای پیوستن به جنا اورتگا در سریال Klara and the Sun

این کانگ ها در میان بسیاری دیگر فقط سه هستند. همانطور که یکی به ما گفت، هر کانگ در چندجهانی گرد هم آمده است تا در مورد وضعیت چیزها بحث کند. این گروه به شورای کانگ معروف است.

به نظر می رسد این یک کلیپ از فصل 2 باشد تا صحنه ای که به طور خاص برای استفاده به عنوان تیزر گرفته شده است. اما ما فاقد زمینه واقعی برای این موضوع هستیم، بنابراین حدس زدن در مورد جزئیات دشوار است. اما واضح است که لوکی و کانگ هنوز با یکدیگر کارشان تمام نشده است. با توجه به اینکه لوکی تبدیل به یک قهرمان شرور شده است، لازم به ذکر است که نسخه های قهرمانی گذشته و آینده کانگ در کمیک ها نیز وجود دارد. و برخی از آنها، مانند پسر آهنی نوجوان انتقام جویان جوان، قطعا می توانند سال های آینده در بازی باشند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برخی هستند واقعا بزرگ پیامدهای این صحنه

این صحنه در مورد آنچه که در راه است چه می گوید؟ چیز خاصی نیست، جز اینکه ما را به چهار شگفت انگیز نزدیک می کند. این تیزر شبیه به صحنه فیلم‌های اواسط فیلم انتقام‌جویان است که نشان می‌دهد تانوس مغز متفکر حمله لوکی به زمین بوده است – فقط نشان می‌دهد که تکه‌های بزرگ در حال بازی هستند.

در این صورت، Quantumania کاملاً رویکرد استاندارد مارول را با صحنه‌های اعتبار میانی و پس از آن در نظر نمی‌گیرد. به طور معمول، یکی از این صحنه ها (تیتراژ میانی) به نوعی یک تیزر برای آینده خواهد بود، در حالی که دیگری بیشتر یک گگ سرگرم کننده است. برای مثال، در فیلم Ant-Man & the Wasp، صحنه میانی نشان داد که اسکات لانگ در قلمرو کوانتومی به دام افتاده است، در حالی که خانواده او توسط تانوس گرفته شده بودند، و صحنه پس از آن یک کلیپ سرگرم‌کننده از یک مورچه غول‌پیکر بود که در حال نواختن طبل بود.

بخوانید  Dragon's Dogma 2 - Where To Find Elves And Sacred Arbor

اما این تنها جایزه کانگ ما در پایان کوانتومانیا نیست.

توضیح صحنه Ant-Man & the Wasp: Quantumania Post-Credits – Loki با یک کانگ جدید ملاقات می کند

تحریریه مجله بازی یک گیمر