چگونه دکتر نسبت را به صورت رایگان در Honkai: Star Rail دریافت کنیم


برای اولین بار، HoYoverse یک رویداد پنج ستاره با زمان محدود را به صورت رایگان ارائه می دهد. Honkai: Star Rail، بازی RPG نوبتی رایگان توسعه دهنده، در اولین سال خود برنده سه جایزه از جمله بهترین بازی موبایل در The Game Awards شد. مدت کوتاهی پس از آن، HoYo توانایی ادعای دکتر راتیو، یک شخصیت پنج ستاره از Imaginary Hunt را بدون خرج کردن حتی یک Star Rail Pass اعلام کرد. در اینجا نحوه دریافت دکتر نسبت به صورت رایگان آورده شده است. بهتر است تا زمانی که معامله ادامه دارد، آن را دریافت کنید.

چگونه می توانم دکتر نسبت را به صورت رایگان دریافت کنم؟

من قبلاً در این تصویر ادعای دکتر نسبت کرده ام، اما این پیامی است که باید پیدا کنید.
من قبلاً در این تصویر ادعای دکتر نسبت کرده ام، اما این پیامی است که باید پیدا کنید.

خوشبختانه، حتی اگر به تازگی Honkai: Star Rail را راه اندازی کرده باشید، می توانید دکتر نسبت را به صورت رایگان دریافت کنید. برای هر کسی که عملکرد پیام رسانی را باز کرده باشد قابل دسترسی است.

در حال پخش: Honkai: Star Rail | تریلر نسخه 1.6 – “Crown of the Monane and the Divine”

داشبورد گوشی خود را باز کنید و روی نماد ایمیل کلیک کنید. ایمیل شامل دکتر نسبت باید در بالای عنوان “پاسخ اشتراک از دکتر نسبت” دنبال شود. داخل یک پاسخ خودکار از سوی خود محقق است. روی دکمه ادعا کلیک کنید تا آن را به لیست خود اضافه کنید. اگر روی صفحه نمایش شما ظاهر شود و پس از باز کردن نامه خود در لیست کاراکترها ظاهر شود، متوجه خواهید شد که آیا این کار را انجام داده اید یا خیر.

چگونه می توانم مواد معراج را از دکتر نسبت دریافت کنم؟

خدا را شکر که دسترسی اولیه به Shape of Puppetry داریم.  من خیلی وارد بازی هستم و هنوز نمی توانم ورودی Stagnant Shadows را پیدا کنم.
خدا را شکر که دسترسی اولیه به Shape of Puppetry داریم. من خیلی وارد بازی هستم و هنوز نمی توانم ورودی Stagnant Shadows را پیدا کنم.

اگر هنوز در اوایل بازی هستید، نگران نباشید. می‌توانید با استفاده از ویژگی جدید دسترسی موقت در راهنمای اینتراسترا، مواد صعود دکتر راتیو را دریافت کنید. به هر حال، تا زمانی که از نقطه خاصی در داستان اصلی عبور نکنید، نمی توانید قفل نقطه تله پورت واقعی را باز کنید. شما باید «دسترسی موقت» را در بخش‌های مربوطه مانند سایه‌های راکد ببینید.

تا کی باید ادعای دکتر نسبت کنم؟

به گفته HoYo، دکتر نسبت در ساعات زیر به صورت رایگان در دسترس است:

  • شروع: 16 و 17 ژانویه 2024، بسته به منطقه زمانی شما
  • پایان: در پایان Honkai: Star Rail 2.1 – تاریخ مشخص می شود
بخوانید  بازی Deus Ex بازسازی خواهد شد

دکتر راتیو با بنر محدود خود به نام Panta Rhei شروع به کار کرد. این هم لحظه ای است که او به صورت رایگان در پیام های بازی در دسترس قرار گرفت و هم زمانی که بنر او پخش شد. حتی اگر بازیکنان آن را به صورت رایگان دریافت کنند، همچنان می توانند نسخه های اضافی دریافت کنند. می توانید تا پایان Honkai: Star Rail 2.1 آن را ادعا کنید، که هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارد. پس از آن، او به یک شخصیت رویداد معمولی با زمان محدود مانند سیلی، لوچا و گرگ نقره ای تبدیل خواهد شد.

هویو دکتر راتیو را به عنوان یک شخصیت رویداد با زمان محدود معرفی کرد، بنابراین او احتمالاً در آینده فقط با بنر خود در دسترس خواهد بود. یعنی، مگر اینکه شرایط فوق العاده دیگری مانند این پیش بیاید. انتظار نداشته باشید که HoYoverse به این زودی ها یک پنج ستاره دیگر را با زمان محدود عرضه کند.

Honkai: Star Rail برای رایانه های شخصی، iOS، اندروید و پلی استیشن 5 در دسترس است.



تحریریه مجله بازی یک گیمر