بازی Deus Ex بازسازی خواهد شد


طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده است، شاهد بازگشت سری Deus Ex با بازسازی نسخه اول این سری خواهیم بود.

سری بازی‌های Deus Ex هنوز هم یکی از بهترین و محبوب‌ترین سری‌های شبیه‌سازی همهجانبه است که تا کنون ساخته شده است. بازی Deus Ex: Mankind Divided این سریال که در سال 2016 منتشر شد، با استقبال خوبی روبرو شد، اما از آن زمان استودیوی Eidos-Montreal هیچ نسخه جدیدی از این مجموعه را توسعه و منتشر نکرده است. در حالی که طرفداران هنوز به دنبال اطلاعاتی در مورد آینده این سری هستند، شایعه جدیدی ادعا می کند که بازسازی اولین اپوس در دست ساخت است. Deus Ex شروع شده است.

ریمیکس‌ها و ریمسترها اکنون بیش از هر زمان دیگری محبوب شده‌اند، و باعث شده است که ناشران و توسعه‌دهندگان بیشتری تصمیم بگیرند این رویکرد را برای بهترین مجموعه‌های خود امتحان کنند. اکنون، یک افشای جدید در انجمن 4chan ادعا می کند که بازسازی Deus Ex با استفاده از Unreal Engine 5 در دست ساخت است.

اگرچه این شایعه جالب به نظر می رسد، منبع این نشریه اطلاعات دیگری را نیز به اشتراک گذاشته است. به گفته این منبع، استودیوی Idus-Montreal سازنده این پروژه نیست و همچنین ساخت بازی های جدید از سری Deus Ex با حضور شخصیت Adam Jensen لغو شده است.

آدام جنسن در Deus Ex: Human Revolution

سال گذشته یک آگهی استخدام برای استودیوی Eidos-Montreal منتشر شد که در آن به ساخت نسخه جدیدی از سری Deus Ex اشاره شده بود، چند منبع خبری موثق نیز تایید کردند که نسخه جدیدی از Deus Ex در دست ساخت است اما به نظر می رسد که همه آن برنامه ها در حال حاضر کنار گذاشته شده اند.

بخوانید  بازی جدید کوجیما با نقش‌آفرینی ال فانینگ احتمالا Death Stranding 2 است

با توجه به اینکه گروه آمبریسر در حال حاضر با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کند، احتمالاً این ناشر قصد دارد با ساخت بازسازی و ریمستر بازی های محبوب خود، یک جریان درآمدی آسان و کم خطر ایجاد کند. یوبی سافت نیز برنامه مشابهی را در پیش گرفته است و قبلاً بازسازی Prince of Persia: The Sands of Time و بازسازی Splinter Cell را فاش کرده است. شایعات همچنین می گویند که یوبی سافت توسعه نسخه بازسازی شده Assassin's Creed IV: Black Flag را آغاز کرده است.

اطلاعات منتشر شده با اظهارات آدام جنسن صداپیشه مبنی بر عدم حضور وی در هیچ پروژه ای مرتبط با سری Deus Ex مطابقت دارد.در حال حاضر بازی Deus Ex: Mankind Divided آخرین نسخه منتشر شده از این مجموعه را می توان بر روی کامپیوتر تجربه کرد. پلتفرم های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان.

تحریریه مجله بازی یک گیمر