تریلر جدید فیفا ۲۳ با محوریت بخش Career

فیفا ۲۳ همینطور امکان استفاده از مربی‌های مشهور و واقعی را در بخش Career فراهم می‌کند و بازیکنان می‌توانند مثلا در نقش مربی‌هایی چون کلوپ، گواردیولا و سایرین این بخش را تجربه کنند.

پس از رونمایی رسمی از بازی فیفا ۲۳، الکترونیک آرتز در روز‌های اخیر با انتشار تریلر‌هایی به‌دنبال معرفی هرچه بیشتر بازی است. پس از اینکه چند روز پیش تریلر گیم‌ پلی فیفا ۲۳ منتشر شد، امروز هم شاهد انتشار تریلر دیگری هستیم که ویژگی‌های بخش Career بازی را به‌تصویر می‌کشد. می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

طبق توضیحات ارائه‌شده در ویدیو، بخش Career بازی امسال ویژگی‌های مختلفی خواهد داشت. برای مثال زمانی‌که یک بازیکن را در این بخش کنترل می‌کنید، بسته به سبک بازی‌تان در سه بخش مختلف امتیاز‌هایی به‌دست خواهید آورد و قابلیت‌های مربوط‌به این بخش‌ها به مرور ارتقا پیدا خواهند کرد. ویژگی مهم دیگری با نام هایلایت به بازی اضافه شده که در آن، به‌جای اینکه کل بازی را تجربه یا شبیه‌سازی کنید، می‌توانید فقط در قسمت‌های مهم بازی خودتان شخصا هدایت بازیکنان را برعهده بگیرید و مثلا اگر در موقعیت گل باشید، شخصا با هدایت بازیکنان به گل برسید.

بازی فیفا 23 در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، Stadia و کامپیوتر منتشر می‌شود. این بازی آخرین نسخه از فیفا است که EA ساخت آن را برعهده دارد و از سال آینده، بازی‌های فوتبال این شرکت با نام جدیدی منتشر می‌شود و باید دید که سرنوشت فیفا هم چه خواهد شد.

بخوانید  پخش تریلر کراس اور Dead by Daylight با PUBG



منبع

در فیفا ۲۳، منو‌های بخش Career هم تغییر کرده‌اند تا تجربه بهتری در اختیار بازیکنان قرار بدهند و همینطور چه زمانی‌که در حال هدایت یک بازیکن باشید و چه سرمربی، شاهد صحنه‌های سینمایی بیش‌تری در خارج از زمین خواهید بود و اتفاق‌های مهمی که تجربه می‌کنید، ازطریق میان پرده‌های سینمایی به‌تصویر کشیده می‌شوند و البته که در برخی تعامل‌ها، امکان انتخاب هم خواهید داشت.

تریلر بخش Career فیفا ۲۳ در یوتیوب

الکترونیک آرتز دقایقی پیش تریلر جدیدی از فیفا ۲۳ منتشر کرد که محوریت آن ویژگی‌های بخش Career بازی است.