معرفی سه انیمیشن خلاقانه برای کودکان در دیجیتون

تلاش پاندا برای یادگیری کونگ فو در کارتون پاندای کونگ فو کار یکی از دلایل محبوبیت این انیمیشن است. شخصیت پردازی دقیق و حساب شده قهرمانان و نقش منفی، Tailang، خط داستانی استاندارد با فراز و نشیب های هیجان انگیز، توانست انیمیشنی محبوب برای کودکان بسازد.

گزارش پایان اطلاعیه

شخصیت پردازی منحصر به فرد کارتون باب اسفنجی یکی از دلایل محبوبیت زیاد این انیمیشن است. باب اسفنجی شخصیتی شاد است که از زندگی ساده خود لذت می برد. او از همه چیز راضی است و اتفاقات اطرافش را با دیدی مثبت می بیند. شاید نقطه مقابل باب در کارتون، اختاپوس باب اسفنجی باشد.

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

پانداهای کارتونی کونگ فو کار

دنیای انیمیشن و کارتون برای کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز است و یکی از دلایل آن قطعا تخیل و خلاقیتی است که نویسندگان این محصولات برای جذابیت انیمیشن به آن اضافه می کنند.

در کارتون ماشا و میچا با شخصیت های دیگری مانند بز، سگ و خوک آشنا می شویم که ماشا را در بازی های دوران کودکی او همراهی می کنند.

کارتون پاندای کونگ فو کار قهرمان متفاوت

برای تماشای جدیدترین انیمیشن ها و کارتون ها می توانید از وب سایت و اپلیکیشن دیجیتون استفاده کنید. دیجیتون دوبله های خاص و موزیکال انیمیشن های محبوب کودکان را به مخاطبان خود تقدیم می کند.

کارتون باب اسفنجی، شهری در ته اقیانوس

کارتون پاندا کونگ فو کار یکی از موفق ترین محصولات کمپانی انیمیشن سازی DreamWorks می باشد. کارتون پاندای کونگ فوکار به سه فیلم و یک سریال انیمه تبدیل شده است که در مورد یک سرآشپز پاندای بامزه به نام پو است که اتفاقاً به عنوان بزرگترین مبارز کونگ فو انتخاب می شود. او هیچ مهارتی در کونگ فو ندارد و به دلیل اضافه وزن و علاقه به غذا از تمرین منصرف می شود، اما استاد شیفو روش دیگری را برای مبارزه با تایلانگ به او آموزش می دهد. Tailang شاگرد سابق شیفو است که پس از انتخاب نشدن به عنوان جنگجوی اژدها عصبی شد و جنبه تاریک خود را به همه نشان داد و در نهایت در سیاهچال حبس شد. او در جریان یک حادثه در وسط انیمیشن فرار می کند.

بخوانید  این آخر هفته چه چیزی را تماشا کنیم: از پرایمر گرفته تا خانم ها و آقایان، نقاط شگفت انگیز

کارتون ماشا و میشا تولید روسیه از سال 2009 برای گروه سنی پیش دبستانی و خردسالان مناسب است. کارتون ماشا و میشا درباره دختری شیطون و بامزه به نام ماشا است که با یک خرس سیرک بازنشسته در جنگل زندگی می کند و در هر قسمت ماجراجویی جدید و جذابی خلق می کند. کارتون های ماشا و میشا به صورت قسمت ها و قسمت های مجزا ساخته می شوند و مخاطب نیازی به تماشای آن ها به ترتیب ندارد. کارتون ماشا و میشا در امتیاز IMDB امتیاز 7.5 از 10 را کسب کرده و یکی از محبوب ترین انیمیشن ها برای خردسالان به حساب می آید.

کارتون پاندا کونگ فو کار محبوبیت زیادی در بین مخاطبان خود در سنین مختلف به دست آورد و ایده اعتماد به نفس و اتکا به خود را به کودکان آموزش داد. در پایان، پاندا داستان طومار اژدها را دریافت می کند و متوجه می شود که بزرگترین قدرت اعتماد به نفس و اعتماد به نفس است.

افسانه باستانی ماشا و میشا نیز دستمایه ساخت فیلم (گلنار) شد. در این فیلم که در سال 1367 به کارگردانی کامبوزیا پرتویی ساخته شد، دختر جوانی در جنگل گم می شود و توسط خرس اسیر می شود. در انیمیشن ماشا و میشا داستان اصلی کمی نرمتر است و دختر با خرس دوست می شود و در جنگل زندگی می کند. این تغییر داستان برای کودکان خردسال بیشتر مناسب و آموزنده است.

امروزه انیمیشن های محبوب بسیاری تولید و به نمایش در می آیند که خلاقیت و ایده پردازی کودکان را پرورش می دهند و نکات آموزشی ساده و اساسی را بررسی می کنند.

بخوانید  پس از 10 سال، Destiny 2 به زودی به شما اجازه می دهد تا چهره شخصیت های خود را تغییر دهید

رشد، خلاقیت، توانایی قصه گویی و آموزش نکات ساده اخلاقی مانند شجاعت و عشق به خانواده در انیمیشن ها از دلایل محبوبیت این فیلم ها و سریال ها است. در ادامه به معرفی سه انیمیشن و کارتون محبوب و جذاب برای کودکان می پردازیم.

کارتون ماشا و میشا دوستی کودکان با طبیعت و حیوانات

کارتون باب اسفنجی یک سریال کودکانه درباره زندگی روزمره یک اسفنج در دنیای زیر آب و در شهری به نام بیکینی باتم است. این اسفنج آشپز است و بهترین برگر بیکینی را در رستوران مستر کرابس می پزد. دستور تهیه این برگر مخفی است و پلانکتون در هر قسمت برنامه ای برای به دست آوردن این دستور تهیه می کند. دوستان باب اسفنجی یک ستاره دریایی به نام پاتریک، یک سنجاب به نام سندی و یک اختاپوس هستند که اوقات خوش و لذت بخشی را با هم خلق می کنند.

ایده های جالبی مانند انیمیشن کارخانه هیولاها که در آن سرزمین هیولاهای مختلف وجود دارد که با استفاده از فریاد کودکان برق خود را تامین می کنند! یا ایده شگفت انگیز یک انیمیشن مسحور شده با خانواده ای جادویی با قدرت های منحصر به فرد.

اختاپوس مانند باب اسفنجی در رستوران مستر خرچنگ کار می کند و همسایه باب است، اما مدام از زندگی خود شکایت می کند و ناراضی به نظر می رسد. تقابل این دو شخصیت از نکات جالب این انیمیشن است. در کارتون باب اسفنجی می بینیم که شخصیت پاتریک که بعد از باب اسفنجی بسیار محبوب است، زندگی سختی را نمی کشد و حتی درآمدی هم ندارد! یکی از سرگرمی های مورد علاقه او شکار پری دریایی با بهترین دوستش باب اسفنجی است.

بخوانید  تحلیل تصویری سریال آخرین بقای ما قسمت چهارم

باب اسفنجی و دوستانش