یکی از بهترین مترویدوانیاهای 2023 دارای نسخه کلکسیونی است


Blasphemous 2 یکی از بهترین مترویدوانیاهای سال 2023 بود که به لطف دنیای تاریک و کاملاً درک شده، دشمنان آزار دهنده و سیستم مبارزه روشمندش بود. این حس ترکیبی از Castlevania و Dark Souls است. Blasphemous 2 با نقشه‌ای گسترده و پر از اسرار و رئیس‌های چالش‌برانگیز، حدود بیست ساعت محتوای رضایت‌بخش را ارائه می‌دهد. دنباله ستاره ای در هر دو منتشر شد فرمت های فیزیکی و دیجیتالی تابستان گذشته، اما اکنون طرفداران این شانس را دارند که نسخه کلکسیونی محدودی را روی PS5 و Nintendo Switch دریافت کنند. Blasphemous 2، نسخه کلکسیونی به قیمت 100 دلار 30 آوریل منتشر می شود و پیش خریدها اکنون فعال هستند.

در حال حاضر هیچ جایزه پیش‌سفارشی برای نسخه بعدی وجود ندارد، اما کلکسیون‌های جدید احتمالاً برای جذب طرفداران بزرگ Blasphemous 2 کافی هستند.

بررسی Blasphemous 2 ما به آن 9/10 پرطرفدار داد و پیشرفت‌های آن را نسبت به نسخه اصلی و همچنین سبک هنری برجسته آن تحسین کرد.

ریچارد ویکلینگ، منتقد، می‌نویسد: «Blasphemous 2 راه‌های نسخه قبلی خود را دنبال می‌کند و زیبایی‌شناسی منحصربه‌فرد و تکان‌دهنده‌اش را با ملغمه‌ای از گیم‌پلی مترویدوانیا و روح‌مانند ترکیب می‌کند. با این حال، جایی که بازی اول شکست خورد، عاقبت آن پیشرفت های قابل توجهی را ایجاد می کند که منجر به یک ماجراجویی هیجان انگیز می شود که بخار آن تمام نمی شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر