ویدیوی جدید God of War Ragnarok را با تمرکز بر توضیح ویژگی‌های دسترسی بازی پخش کنید

در روزهای اخیر سونی اعلام کرد که بازی God of War که در سال 2018 منتشر شد، از زمان عرضه رسمی تاکنون توانسته بیش از 23 میلیون نسخه بفروشد.

نظرت چیه عزیزم؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی God of War Ragnarok با یک گیمر به اشتراک بگذارید.

به تازگی قسمت چهارم از سری ویدیویی پشت صحنه بازی God of War Ragnarok منتشر شده است.

در این بازی چهار منوی دسترسی وجود دارد که دسترسی بصری، دسترسی شنیداری، امکان کاهش حساسیت حرکتی و قرار دادن گزینه های دسترسی برای کاربران دارای تحرک یا کم تحرک این چهار منو را تشکیل می دهند. هر یک از ویژگی های ذکر شده ویژگی های مختلفی از جمله امکان تنظیم زیرنویس، راهنمای ناوبری، حساسیت نشانک ها و راهنمای ناوبری محیط را ارائه می دهد.

دانلود فیلم آپارات

پس از مدت ها انتظار برای بازی God of War Ragnarok، ساخته جدید استودیوی بازیسازی سانتا مونیکا به صورت رسمی در دسترس کاربران کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار گرفت.در زمان نگارش این مطلب، این اثر امتیاز متوسط ​​را از 94 کسب کرده است. از 100 بررسی در وب سایت متاکریتیک.

طبق آخرین اخبار بازی، سازندگان بازی به تازگی مجموعه جدیدی از ویدیوهای پشت صحنه ساخت بازی God of War Ragnarok را منتشر کرده اند. در این ویدیوی 10 دقیقه ای، سازندگان چندین ویژگی را توضیح می دهند Accessibility (در دسترس بودن بیشتر بازی های ویدیویی برای گیمرهای محترم با شرایط جسمی یا روحی خاص) آخرین نسخه God of War را مورد بحث قرار داد و توضیحاتی در مورد دلیل توسعه و قرار دادن این توانایی ها در این بازی ارائه داد. می توانید ویدیوی ارسال شده در زیر را مشاهده کنید.

بخوانید  پشتیبانی از DLSS 3 به نسخه رایانه شخصی Cyberpunk 2077 اضافه شد

در این ویدیو، توسعه‌دهندگان به این موضوع عمیق‌تر می‌پردازند و مواردی را در مورد همکاری خود با جامعه هدف برای توسعه بیشتر این ویژگی‌ها شرح می‌دهند. همانطور که احتمالا می دانید، چند روز پیش اعضای تیم بازی God of War Ragnarok اعلام کردند که این اثر به کاربران امکان دسترسی به بیش از 70 ویژگی را می دهد.