گودزیلا منهای یک به رکوردشکنی ادامه می دهد


فروش جهانی Godzilla Minus One از 80 میلیون دلار فراتر رفت و رکورد جدیدی را ثبت کرد.

فیلم Godzilla Minus One مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار گرفته است و اکنون یکی از تحسین برانگیزترین آثار سال 2023 است. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیون، جدیدترین فیلم ژاپنی گودزیلا رکورد دیگری را شکست. فروش جهانی گودزیلا منهای یک از مرز 80 میلیون دلار گذشت و این فیلم رسماً به پرفروش‌ترین فیلم گودزیلای ژاپنی در باکس آفیس جهانی تبدیل شد.

Godzilla Minus One تاکنون بیش از 45.6 میلیون دلار در باکس آفیس آمریکای شمالی و بیش از 35.4 میلیون دلار در باکس آفیس بین المللی فروش داشته است و در مجموع بیش از 81.1 میلیون دلار در باکس آفیس در سراسر جهان فروش داشته است. شایان ذکر است که Godzilla Minus One با بودجه ای در حدود 15 میلیون دلار یا کمتر تولید شده است. این فیلم یکی از شانس های اصلی بخش جلوه های ویژه اسکار محسوب می شود.

فیلم Godzilla Minus One به کارگردانی و نویسندگی تاکاشی یامازاکی است که قبلاً روی جلوه‌های ویژه فیلم Shin Godzilla کار کرده و همچنین روی جلوه‌های ویژه فیلم جدید گودزیلا کار کرده است. ریونوسکه کامیکی، مینامی هامابه، یوکی یامادا، هیدتاکا یوشیکا، ساکورا آندو، ساساکی کورانوسوکه و مونتاکا آئوکی از جمله بازیگران حاضر در فیلم گودزیلا منهای یک هستند.

علاوه بر این، نسخه سیاه و سفید Godzilla Minus One در تاریخ 12 ژانویه در ژاپن منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فیلم گیم پلی Star Wars Outlaws و جهان و نبردها را نشان می دهد